Redovisningsansvarig till Trox i Göteborg
Oddwork Sweden AB / Ekonomichefsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Oddwork Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige .
Trox utvecklar, tillverkar och säljer skyddssystem för några av världens mest välkända bilmärken som Volvo, Mercedes, Audi, BMW, Bentley, Volkswagen och Rolls Royce. Vår kärnverksamhet bygger på våra skräddarsydda skydd som är redo att appliceras direkt på våra kunders specifika bilmodeller. Tack vare de senaste årens utveckling har våra skyddssystem blivit det mest kostnadseffektiva sättet att skydda fordon under lagring och transport. När skyddet har applicerats är fordonet redo för transport och kommer att nå sin slutdestination med hög kvalitetsnivå. För att säkerställa att redovisningen håller samma goda kvalitet som skydden söker vi nu tillsammans med Oddwork efter en Redovisningsansvarig till vårt team i Göteborg!
Om tjänsten som Redovisningsansvarig
Du kliver in i ett familjärt bolag och får snabbt helhetsansvar om redovisningen. Här får du kort och gott möjligheten att utvecklas och sköta allt från fakturering, inblick i lagerhantering, månadsbokslut till kluriga processer. Närhet till konsultation finns alltid och du kommer axla rollen som CFO:s högra hand. Är du redo och taggad för nya utmaningar? Perfekt!
Vi söker dig som...
• är noggrann, prestigelös och har en lösningsorienterad inställning! Du tycker om att arbeta med frihet under ansvar och tar egna initiativ för att utveckla ditt eget arbete. Med din nyfikenhet, ditt analytiska och strukturerade tänk vill du ta nästa steg i redovisningskarriären.
Med erfarenheter inom ekonomi kommer du att sitta i GARP och jobba. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet eller relevant utbildning inom ekonomi. Goda kunskaper i Excel och förmågan att kommunicera på engelska är en förutsättning för att du ska lyckas i rollen.
Denna process är en talanginhyrning där du efter avslutad rekryteringsprocess blir anställd hos Oddwork.
Vad Trox erbjuder dig
Som ny teammedlem hos Trox kommer du bli en del av ett härligt gäng som tycker om att ha kul tillsammans. Här erbjuds du en nyckelroll i ett globalt bolag som befinner sig i en expansiv och spännande fas! Som Redovisningsansvarig hos Trox får du möjlighet att utvecklas såväl personligt som professionellt. Läs mer om Trox här!
START: Omgående
PLATS: Göteborg (kontor vid Landvetter flygplats)
OMFATTNING: Ettårigt vikariat
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Talent Manager Jasmin Kamyab,
jasmin@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2018-05-25
Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig.
Hire personality. Train skill. And be awesome at your employer branding. Vi tror att världen blir en bättre plats om människor får göra det de verkligen brinner för. Oddwork finns här för att göra det möjligt! Som rekryterings- och employer brandingbolag matchar Oddwork talanger med nästa karriäräventyr samtidigt som vi hjälper företag att skapa starkare företagskulturer och kommunicera de äventyr och möjligheter som finns inom just deras världar. Vi vet att det är när rätt talang och rätt företag träffas som magi får möjlighet att skapas! Nyfiken och vill veta mer? Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka här, eller ta det av vår företagskultur redan nu genom att hoppa i din supersuit bland flamingos och popcornmaskiner i vårt mobilspel Oddgame, som finns för gratis nedladdning i App Store och Google Play!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-04-25ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagOddwork Sweden AB
AdressOddwork Sweden AB
Engelbrektsgatan 28
41137 Göteborg
KontorsadressEngelbrektsgatan 28 41137 Göteborg
Jobbnummer 4106009
Observera att sista ansökningsdag har passerat.