Receptonist/kontorsansvarig

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-03-30

Om tjänsten
Nu söker vi på Adecco efter en person att ta hand om vår kunds kontor när ordinarie admin/kontorsansvarig inte är på plats. Du kommer att hjälpa besättningarna med resor, hantera post, skanna fakturor, jobba i Basware, ta emot gods, vara kontaktperson mot städbolag/hyresvärd mm. Ta tag i eventuella situationer som kan uppstå och vara den som koordinerar.

Tjänsten är en extraanställning vid behov och du måste ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Behovet är varierande utifrån kundens behov, men under sommaren kommer du jobba ca 3 dagar/veckan 6h per dag.

Kontoret ligger på Nya varvet, det är önskvärt att ha egen bil eller bo i närheten, det går också bra att åka buss/spårvagn men det kan upplevas lite utmanande.

Om dig
Vi letar efter en person som gillar att ha koll på läget och kan hantera olika saker samtidigt. Du ska kunna ta egna initiativ till varierande arbetsuppgifter som att röja i förråd, styra i köket när tillfället finns. Denna roll beskrivs som "spindeln i nätet på", du ska trivas med många olika arbetsuppgifter samtidigt och kunna vara flexibel.

Önskvärt för tjänsten:

• Systemerfarenhet, Basware
• Vana att koda/attestera fakturor
• Körkort

Om Adecco
Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till varför vi går till jobbet varje dag. Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringsslösningar som interimslösningar och outsourcing fördelat på 31 kontor runtom i hela landet. Vår vision är att vara kundens och medarbetarens självklara val. Naturligtvis är vi ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag.

Om ansökan
Anställning- och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Jonna Eliasson via Jonna.eliasson@adecco.se. Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

I denna rekryteringsprocess sker urval löpande och du är varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Sökord
Office Coordinator, Administration, Administratör, Göteborg, Adecco

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-41508".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Jonna Eliasson
Jonna.Eliasson@adecco.se

Jobbnummer
7606959

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: