Receptionsansvarig/Teamledare/Administratör

Bravura / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.


Publiceringsdatum
2016-11-15

Företaget
Bravura söker nu en ansvarsfull och driven receptionsansvarig/teamledare till ett ledande företag specialiserat inom fastighet, bank och finans. Företaget är verksamt över hela Europa och har cirka 130 medarbetare på huvudkontoret som är lokaliserat i fina lokaler i centrala Stockholm.


Dina arbetsuppgifter
Som receptionsansvarig har du det övergripande ansvaret för serviceenheten reception/växel/konferens. Du är teamledare för en grupp på tre personer vilket innefattar att leda och planera gruppens arbete på bästa sätt såsom schemaläggning och arbetsfördelning. Vidare arbetar du med vanligt förekommande receptions- samt konferenssysslor och tillsammans med ditt team assisterar ni kontoret administrativt, både internt och externt.

Du har ett helhetsansvar för reception och konferens vilket bland annat innefattar:
• Mottagning av besökare samt handhavande av företagets telefonväxel
• Konferensservice; hålla ordning i konferens- och allmänna personalutrymmen
• Lunch- och matbeställningar/catering
• Resebokningar och diverse inköp
• Post och budhantering; hjälp med utskick och annan förekommande administration


Kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet av arbetsledning eller liknande ansvar
• Tidigare erfarenhet från liknande arbete med service och administration
• Du pratar och skriver engelska utan problem

Vi söker dig som är ansvarstagande och som kan vara flexibel och drivkraftig även under stress. Du har en positiv attityd, är lyhörd och lösningsorienterad. Du har en hög arbetsmoral och gillar att ta egna initiativ och beslut. Vidare har du en god förmåga att prioritera och är van att hålla många bollar i luften. Med tanke på arbetets variation är en förmåga att hantera människor och att samtidigt ha en prestigelös attityd något som värderas högt.

Övrig information:

Start: 16:e december
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:Sökord: receptionist, reception, växel, växeltelefon, administration, konferens, stockholm, intern service, kundservice, teamledare, ansvarig, centrala stockholm, finans

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Petter Lehmann petter.lehmann@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3161382

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: