Receptionist/Värdinna
BemanningsPartner i Skåne AB / Receptionistjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos BemanningsPartner i Skåne AB i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige BemanningsPartner AB är ett Helsingborgsföretag, som har många års erfarenhet från bemanningsbranschen. Vi erbjuder kunder i nordvästra Skåne personaluthyrning och rekrytering av produktionspersonal och tjänstemän inom industri & verkstad, tjänste- & serviceföretag, transport & logistik samt kommun & statlig förvaltning. Läs mer om oss på
www.bemanningspartner.seVi söker just nu för en kunds räkning en person som kan arbetar som RECEPTIONNIST och VÄRDINNA.
Företaget är ett medelstort företag med många internationella kontakter.
Uppdraget är en inhyrning med möjlighet till övergång till kund.
Start: Omgående
Publiceringsdatum2009-06-03ArbetsuppgifterReceptionisten är företagets ansikte utåt och den första person kunder och medarbetare möter när de stiger innanför dörren, vilket ställer höga krav på service och ett professionellt bemötande.
Då företaget har många internationella kunder är det viktigt att personen har goda kunskaper i svenska och engelska (i tal och skrift) samt gärna andra språk.
Som receptionst kommer ditt huvudansvar vara att som VÄRDINNA, ta emot företagets besökande samt ansvara för företagets telefonväxeln. Andra förekommande kontorsuppgifter och administration ingår också i arbetsuppgifterna.
UTBILDNING:
• Gymnasieutbildning.
KUNSKAPER OCH ERFARENHET SOM KRÄVS FÖR ARBETET:
• Du ska ha tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
• Du måste kunna uttrycka dig väl i tal och skrift när det gäller svenska och engelska.
• Andra språkkunskaper är mycket meriterande.
• Goda kunskaper i Officepaketet
PERSONLIGA EGENSKAPER:
För att passa för tjänsten är det viktigt att du har en mogen personlighet. Vi ser gärna att du är servicemedveten och prestigelös samtidigt som du tar ansvar och är noggrann. Du har egenskaper som gör att du kan arbeta självständigt och du ser vad som behöver göras för att göra kontoret trivsamt. För tjänsten krävs gymnasieutbildning samt goda kunskaper i Officepaketet. Tidigare erfarenhet av receptions jobb behövs för att lyckas i tjänsten.
Tjänsten är ett hyruppdrag och för rätt person kan det finnas möjlighet till övergång till kund. Vi ser fram emot att höra ifrån Dig!
ANSTÄLLNINGSVILLKOR:
• Heltid
• Dagtid
• Månadslön enligt avtal
Då vi har en löpande rekryteringsprocess ser vi gärna att Du ansöker snarast.
Välkommen med Din ansökan!
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
Heltid, visstidsanställning
ErsättningFast lön
Månadslön enligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-06-22
Markera ansökan med " Receptionist/Värdinna"
Ange följande referens när du ansöker: Ref 2-603
Ansökan kan skickas till e-postadress:
info@bemanningspartner.seKontaktPia Ekelund, 0735-500 211, 042-400 70 00 (Växel), 042-400 70 01 (Direkt nr),
info@bemanningspartner.seTatjana Jörnell, 0735-500 212, 042-400 70 00 (Växel), 042-400 70 02 (Direkt nr),
info@bemanningspartner.seFöretagBemanningsPartner i Skåne AB
AdressBemanningsPartner i Skåne AB
Traktörsgatan 11
25246 Helsingborg
KontorsadressFurutorpsgatan 79
Helsingborg
KontaktuppgifterTelefonnummer: 042-400 70 00
E-postadress:
info@bemanningspartner.se Jobbnummer 461354
Observera att sista ansökningsdag har passerat.