Receptionist sökes till Folktandvården Falkenberg
Region Halland, Folktandvården Falkenberg / Receptionistjobb / Falkenberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Falkenberg,
Varberg,
Halmstad,
Laholm,
Båstad eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Halland, Folktandvården Falkenberg i Falkenberg,
Halmstad eller i
hela Sverige Region Halland är en av Hallands största arbetsgivare. Vi är över 7 900 medarbetare inom 370 olika yrken - alla lika viktiga. Vårt huvuduppdrag är att erbjuda en god hälso- och sjukvård och att främja utveckling och tillväxt. Visionen för vårt arbete är att göra Halland till den bästa livsplatsen. Region Hallands värdegrund sammanfattas "Vi KAN", där K står för kompetens, A för ansvar och N för nytänkande - ord som vi vill ska prägla alla oss som arbetar i regionen.
Folktandvården Falkenberg är en stor, modern och välutrustad klinik centralt i Falkenberg. Kliniken ligger vackert belägen vid ån Ätran och är nära stationen för tåg- och bussförbindelser. Vi har 16 behandlingsrum och ortodontist finns på kliniken. Idag är vi cirka 30 anställda medarbetare.
Publiceringsdatum2017-09-18ArbetsuppgifterI din roll som receptionist är du vårt ansikte utåt. I arbetet kommer du att ha en servicefunktion där du bland annat att kommer att arbeta med att ta emot patienter, ta betalt av dessa i patientkassan, sköta av- och ombokningar av patienter, hantera Mina vårdkontakter etc. Arbetet är varierande och utöver de dagligen förekommande arbetsuppgifterna har vi även olika ansvarsområden, som t.ex. fakturering, bevakning av olika listor.
KvalifikationerVi söker dig som trivs med att arbeta i rollen som receptionist. För dig är det utvecklande och stimulerande med ett omväxlande arbete där du får möta många människor och får möjlighet att lära dig nya saker. Det är inget krav på tandvårdsutbildning men det är ingen nackdel om du har det. För att lyckas och trivas i den här rollen krävs förmåga att organisera och strukturera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du är bra på att ha många bollar i luften men kan också prioritera då detta krävs. Du är kommunikativ, har god samarbetsförmåga och är trygg i att kunna ta beslut. Vi förutsätter även att du är noggrann och känner stort engagemang för ditt arbete.
Tjänsten kräver att du har goda datorkunskaper, erfarenhet av VAS och Carita är meriterande. Du har kunskaper i det svenska språket som motsvarar svenska C1 enligt Europarådets nivåskala, i såväl tal som skrift, samt goda kunskaper i engelska.
Vi ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund.
Välkommen med din ansökan!
ÖVRIGT
Urval och intervjuer kommer att ske fortlöpande under ansökningstiden.
I Närsjukvården Halland ingår Folktandvården och de offentligt drivna vårdcentralerna. Vi arbetar för att vara en hälsoaktör i framkant och våra 1100 medarbetare är nyckeln i verksamheten för god vård och tandvård till våra invånare. För Folktandvården Halland är det förebyggande och hälsofrämjande arbetet med tandvård och munhälsa i fokus. Gott bemötande och hög tillgänglighet är ledord för att sätta våra invånare i centrum. För att lyckas tror vi på samarbete mellan alla våra olika kompetenser. Vi satsar på kompetensutveckling, forskning, bra arbetsmiljö för ständig utveckling av vår verksamhet.
Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Region Halland har upphandlade avtal.
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Dagtid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde enligt överenskommelse. .
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-04
Ange följande referens när du ansöker: NSVH 175/17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaud Elfström 0346-562 50
FöretagRegion Halland, Folktandvården Falkenberg
AdressRegion Halland, Folktandvården Falkenberg
Box 517
30180 HALMSTAD
KontorsadressUrmakaregatan 2 31122 FALKENBERG
Jobbnummer 3703509
Observera att sista ansökningsdag har passerat.