Receptionist På Heltid Till Svea Ekonomi
Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för Svea Ekonomis räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start i maj. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Svea Ekonomi är en koncern med finansiell verksamhet i ett flertal europeiska länder. Vår kund hjälper både små och stora företag i alla branscher med att skapa administrativa och finansiella lösningar. Svea Ekonomi har över trettio års erfarenhet av att hjälpa företag och är ett naturligt val för många företag när de behöver en finansieringspartner. Nu söker de en social och serviceinriktad receptionist till deras huvudkontor som är beläget i Solna. Arbetsuppgifterna innebär allt ifrån att ta emot gäster till att ansvara över inköp och hantera olika administrativa arbetsuppgifter. På Svea Ekonomi kommer du att få arbeta både självständigt och i team tillsammans med två andra receptionister. Tjänsten är på heltid och du arbetar varierande tider måndag-fredag mellan klockan 7.30-17.00.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer bli anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.Med möjlighet till fast anställning hos Svea Ekonomi vid ett senare tillfälle .
Publiceringsdatum2019-04-04Dina arbetsuppgifterSom receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis:
• Ta emot och välkomna besökare och kunder
• Svara på inkommande samtal
• Hantera mötesbokningar
• Boka bud
• Förbereda konferensrummen dagligen samt inför möten
• Se till att det är snyggt i företagets lokaler kring receptionen och i köket
• Sköta beställningar av diverse slag, tex luncher, taxi mm
• Olika administrativa arbetsuppgifter
VI SÖKER DIG SOM
• Har erfarenhet avreception och/eller kontorsservice
• Kan tala och skriva svenska och engelska obehindrat
• Är en sann teamplayer
• Har goda kunskaper i Officepaketet & Outlook
Som person är du social, prestigelös, initiativtagande och serviceinriktad. Du är positiv, hjälpsam och har förmågan att arbeta både i team och självständigt.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-09-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMatilda Örtenmark Nilsson
matilda.ortenmark.nilsson@rpbemanning.seFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4712132
Observera att sista ansökningsdag har passerat.