Receptionist på heltid i Göteborg

KFX HR-partner Göteborg AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB i Göteborg, Mölndal, Kungsbacka, Borås, Halmstad eller i hela Sverige

Om tjänsten
Är du en glad person som ser alla så fort de kliver innanför dörren? Är du en driven och lösningsorienterad person som trivs med att vara ansiktet utåt?
Just nu rekryterar vi på KFX, receptionister för kommande uppdrag på heltid med placering i Göteborg. Vi har flera kunder som efterfrågar receptionister med tidigare erfarenhet av service för både inhyrning och direktrekryteringar. Vi vill komma i kontakt med dig som söker en heltidstjänst som receptionist och har möjlighet att börja arbeta relativt omgående.

Om företaget
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Stolthet, omtanke och engagemang är våra värdeord. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 400 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.

Arbetsuppgifter
I tjänsten som receptionist fungerar du som spindeln i nätet på arbetsplatsen. På ett professionellt och tillmötesgående sätt tar du emot besökare och kunder, svarar i telefon och på mail. Du kommer ha ett stort kontaktnät såväl internt som externt och där kommer din goda förmåga att kommunicera och koordinera väl till användning. Vanligt förekommande arbetsuppgifter som receptionist är:

• Ta emot besökare, växelservice och mailhantering
• Ansvara för att kontorets lokaler är representativa
• Kontakt med servicefunktioner och leverantörer
• Beställning av kontorsmaterial, mat och fika
• Posthantering, resebokningar och annan administration
• Springa ärenden, planera interna konferenser och event


Kvalifikationer
• Erfarenhet av service
• Kunskaper i Microsoft Office
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Meriterande om du har erfarenhet av administration och något större växelsystem

Som person är du utåtriktad, har ett genuint intresse av människor och är serviceinriktad. Du sprider en positiv energi, ger ett professionellt intryck, är flexibel och har lätt för att snabbt sätta dig in i nya situationer och lösa problem.

Övrigt
Urval sker löpande så känner du dig redo tycker vi att du ska ansöka redan idag. Ansökan sker via www.kfx.se.
Vid frågor kontakta Anna Holmefeldt 031-711 98 00.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-08-30

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-21
Ange följande referens när du ansöker: 2849
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Holmefeldt 031-711 98 00

Företag
KFX HR-partner Göteborg AB

Adress
KFX HR-partner Göteborg AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg

Kontorsadress
Odinsgatan 6

Jobbnummer
3669484

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Göteborg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB: