Receptionist På Deltid, Två Timmar Per Vardag
 Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
 Observera att sista ansökningsdag har passerat.
 
   Visa alla receptionistjobb i Stockholm, 
Solna, 
Lidingö, 
Sundbyberg, 
Danderyd eller i 
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, 
Solna, 
Sundbyberg, 
Danderyd, 
Järfälla eller i 
hela Sverige   Ryska Posten Bemanning söker för kundsräkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Vår kundär den ledande leverantören i Sverige av kvalificeradutbildninginom bland annatrevision och redovisning. Kontoret är beläget i centralaStockholm i ljusa, nyrenoverade och härliga lokaler.I rollen som receptionist kommer du att agera lunchavlösare ochansvara för receptionen så som att välkomna besökare, svara i telefon, förbereda inför möten, posthantering, fakturering och hålla snyggt och prydligt på kontoret. Du kommer att arbeta både självständigt och iteam. Tjänsten är på deltid,tillsvidare, därdu kommer arbeta måndag till fredag klockan11.30 till 13.30.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.
Publiceringsdatum2019-02-01Dina arbetsuppgifterSom receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:
 Välkomnabesökare
 Växelhantering
 Förbereda inför möten ochunder möten
 Kontakt med leverantörer och bud
 Posthantering
 Lunchbeställningar
 Planera konferenser
 Ta hand om disk
VI SÖKER DIG SOM
 Har tidigare arbetat inom serviceinriktade roller och/eller som receptionist
 Har god administrativ vana och goda kunskaper i Office-paketet
 Är positiv, lösningsfokuserad och prestigelös
 Kan tala och skriva svenska och engelska obehindrat
Som person är du positiv, social och flexibel. Du är serviceinriktad, driven och lösningsorienterad samt prestigelös.
ÖVRIG INFORMATION
 Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
 Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmma Unger 
emma.unger@rpbemanning.seFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm  
Jobbnummer 4589568 
Observera att sista ansökningsdag har passerat.