Receptionist/Office Coordinator till Cinnober

KFX HR-partner Stockholm AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Om tjänsten
Cinnober söker en ny talang till sitt Office Team.

Vill du bli del av ett energifyllt team med möjligheter att påverka och utforma dina arbetsuppgifter på en dynamisk arbetsplats i centrala Stockholm? Har du erfarenhet av service och vill ta steget vidare i en varierande och social roll? Då kan du vara rätt person för rollen!


Om företaget
Cinnober is a leading global provider of financial technology with customers in most of the major financial centers. In our business, there is a daily race going on, where every microsecond counts and technology is the differentiating factor. Diversity makes us better and 270 employees from 30 different nationalities share a passion for fintech. We're continuing our growth path, and we're looking for people who want to help us to become even more competitive, innovative, and agile. Learn more at cinnober.com/careers.

Arbetsuppgifter
Cinnober präglas av en innovativ och välkomnande kultur, där Office Teamet har en nyckelfunktion. Teamet har ansvar för service och administration, för både anställda och Cinnobers kunder.Teamet kännetecknas av en hög servicenivå och har ett omsorgsfullt och profesionellt sätt att genomföra de dagliga sysslorna. Tjänsten som receptionist/ Office Coordinator är varierande och innefattar både receptionistsysslor såväl som kontorssammordnande uppgifter.

I rollen som receptionist utgår du från receptionen och du utgör ett första intryck för besökare. Arbetsuppgifterna består främst i att;

• Ta emot besökare
• Svara på inkommande samtal
• Resebokningar, lunchbokningar, konferensbokningar,

Utöver det dagliga arbetet finns det alltid stort utrymme för spontana och kreativa arbetsuppgifter som lämpar sig vid receptionen. Detta kan vara allt från att planera kommande event, göra grafiska informationsblad, förbättra olika funktioner inom vårt ansvarsområde, m.m.

I rollen som Office Coordinator är du mer rörlig. Du ansvarar för att kontoret fungerar och framhävs på bästa sätt. Ytor som konferensrum, kök och öppna mötesplatser ses dagligen över för att vara så representativa som möjligt. Du ansvarar för att kundluncher och interna fikastunder blir utförda på bästa sätt. Du är behjälplig och drivande vid både små och stora events, har en konferensvärdinnas ögon påkopplade och ser en glädje och mening i att dagligen förgylla miljön genom att tända ljus, puffa kuddar, duka fint m.m. Du är prestigelös och praktisk och du tycker om att ha fint omkring dig. Du är observant på din omgivning och ser när något behöver göras!


Kvalifikationer
Du som söker har tidigare erfarenhet från någon form av serviceroll. Du är en van datoranvändare och behärskar outlook och officepaketet väl. Du talar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift. Du trivs med att vara ansiktet utåt oavsett om du svarar i telefon, tar emot en kund, en hantverkare eller hjälper en anställd.

Som person är du utåtriktad och tycker om att arbeta med människor och intresserar dig för att ständigt förhöja din omgivnings upplevelser. Du är en glädjespridare och har fallenhet för service och detaljer. Självklart är du pålitlig, flexibel, ödmjuk och självgående. För att trivas i rollen tror vi att du är en både kreativ och nytänkande person som intresserar sig för ständiga förbättringar och gärna kommer med egna idéer.

För rätt person är detta en roll där det ges stora möjligheter att utvecklas! Här får du dra nytta av dina egna styrkor och fallenheter inom teamet.


Övrigt
Tjänsten är en behovsanställning på minst ett år. Du kommer att vara anställd av KFX HR-partner och arbeta som konsult på Cinnobers kontor i centrala Stockholm. Start är i slutet av sommaren och vi går igenom urvalet löpande. Skicka in din ansökan redan idag! Vid eventuella frågor, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Linnea Hägg på 08-663 99 00.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2017-04-13

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-31
Ange följande referens när du ansöker: 2676
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linnea Hägg

Företag
KFX HR-partner Stockholm AB

Adress
KFX HR-partner Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 38

Jobbnummer
3438578

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB: