Receptionist och kontorsansvarig till Visual Art
Help at work / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Help at work i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Sollentuna,
Täby eller i
hela Sverige Help at work
Vår kund
Visual Art is an International advertising and digital media company. Visual Art was founded in 1997 and has grown into a world class partner in growing it's clients business when it comes to digital communication, creativity and innovation. For more information on Visual Art, visit visualart.se
Publiceringsdatum2013-01-30ArbetsuppgifterTill Visual Art söker vi nu en servicefokuserad receptionist med tidigare erfarenhet av liknande uppgifter. Som receptionist och kontorsansvarig på Visual Art är det ditt ansvar att kontoret alltid är representativt och välfungerande. Därtill är det ditt uppdrag att se till att Visual Arts besökare får ett trevligt och professionellt bemötande. Likadant står du för den interna kontorsservicen.
I dina arbetsuppgifter kommer bl.a. att ingå:
• Växel och posthantering
• Besöksmottagning
• Sköta och koordinera mötesbokningar samt beställa och ordna ex lunch eller fika till dessa.
• Beställa bud, taxi, bord etc. enligt dina kollegors önskemål och anvisningar.
• Ansvara för underhållet av kontoret, se till att kök, konferensrum och andra gemensamma ytor hålls prydliga och representativa.
• Ansvara för att kontorsmaskiner (såsom skrivare, kaffemaskin, diskmaskiner m.m.) fungerar och är påfyllda som de ska.
• Inköp av kontorsmaterial och förbrukningsvaror samt hålla ordning på kontorsförråd.
• På uppdrag av företagsledningen anordna konferenser och evenemang såsom julfester etc.
ProfilVi söker dig som är positiv, utåtriktad och trivs i en roll präglad av en hög servicenivå, såväl internt som externt. Du är en prestigelös person som tar tag i stort som smått och har öga för helheten. Du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och gillar att arbeta i en händelserik och tempofylld miljö. Vi tror vidare att du är strukturerad som person och har förmågan att behålla en god överblick även i stressade situationer och kan prioritera ditt arbete på ett bra sätt när det krävs.
Eftersom företaget har många internationella kontakter är det viktigt att du förutom svenska behärskar engelska i både tal och skrift.
Är du den vi söker erbjuder vi en kreativ arbetsmiljö och engagerade arbetskamrater.
Urval och intervjuer sker löpande så ansök redan idag till ansvarig rekryteringskonsult på
Help at Work, Ida Tegner.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-03-30
Ange följande referens när du ansöker: 328
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIda Tegner
ida.tegner@helpatwork.seFöretagHelp at work
AdressHelp at work
Kungsgatan 37, 4 tr
11156 Stockholm
Jobbnummer 1453259
Observera att sista ansökningsdag har passerat.