Receptionist med kontorsansvar
Allra / Receptionistjobb / Stockholm
2018-03-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist med kontorsansvar" (publicerad 2018-03-19) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Allra i Stockholm,
Uppsala,
Gävle eller i
hela Sverige Är du Receptionisten som vill mer - Ansvar över kontor och leverantörer?
Som Receptionist med kontorsansvar kommer du att vara den första personen våra besökare träffar och med ditt glada och positiva bemötande gör du genast deras dag lite bättre.
Du kommer till en positiv och inspirerande arbetsmiljö med fokus på att ständigt bli bättre. Vi erbjuder dig en bred roll med mycket personkontakt och ett stort utrymme att utvecklas.
Om Allra:
Med ambitionen om att vara förstahandsvalet inom välfärdsförsäkringar är Allra Försäkring utmanaren till de traditionella försäkringsbolagen. Allra Försäkring är företaget för de personer som prioriterar personlig kontakt och hjälp vid beslut rörande sin välfärd. Våra moderna välfärdsförsäkringar erbjuder skydd för det som är viktigast här i livet - hälsan. Vi finns tillgängliga för våra kunder vid oförutsedda händelser och hjälper dem hela vägen fram till en lösning.
Publiceringsdatum2018-03-16ArbetsuppgifterSom Receptionist ansvarar du för att ge såväl intern som extern service. Du tar emot och välkomnar besökare, förbereder konferensrum inför möten och ser till att kontoret ser representativt ut. Hanterar post och beställer kontorsmaterial. Dessutom kommer du att assistera Facility manager/ HR-chef med ett ansvar för det operativa arbetet för kontoret.
Du kommer även att:
Vara kontaktperson för våra löpande leverantörer samt förhandla och jämföra priser, ha budgetansvar för vissa poster och kunna följa upp dessa
Inneha brandskyddsansvar och se över rutiner kring dessa
Ha en tät kontakt med hyresvärd samt ta emot felanmälningar
Diverse ärenden och planering för ex. luncher, AW etc.
Ansvara för inköp av kontorsmaterial och övriga inköp som rör kontorets drift
Sköta posthanteringen
Ansvara för kontorets kaffemaskiner
Ansvara för larm och inpasseringssystem
Som person är du noggrann, proaktiv och har ett gott öga för detaljer och service. Du har en styrka i att du får alla att känna sig välkomna och sedda. Du är snabb i dina prioriteringar och har en förmåga att hålla igång många processer samtidigt. Du väntar inte på att någon annan ska göra saker åt dig utan tar egna initiativ.
Har du dessutom inte tummen mitt i handen är det ett plus om en glödlampa ska bytas eller en krok ska upp på en vägg.
BakgrundVi ser gärna att du har minst ett par års arbete inom liknande tjänst och/eller annat serviceinriktat yrke. Det är viktigt med goda kunskaper i svenska i såväl tal som i skrift. Du är van att arbeta i MS Officepaketet främst excel och word. Ekonomiskt kunnande/tänk är en viktig egenskap då du även kommer att ansvara för viss budget.
Omfattning: 75%-100%
Tillträde: Omgående
Placering: Stockholm, Sveavägen 24-26
Vid frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen kontakta Marilyn Langeler HR-chef,
marilyn.langeler@allra.se (mailto:
marilyn.langeler@allra.se)
Är du intresserad?Vi intervjuar löpande så skicka in din ansökan redan idag.Ansökan sker via
http://karriar.allra.se (
http://karriar.allra.se/).Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMarilyn Langeler
marilyn.langeler@allra.seFöretagAllra
AdressAllra
Sveavägen 24-26
11157 Stockholm
KontorsadressSveavägen 24-26, Stockholm
Jobbnummer 4026975
Observera att sista ansökningsdag har passerat.