Receptionist med känsla för teamwork till Brummer & Partners
Inhouse AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om kunden / About the Client
Brummer & Partners är en ledande europeisk hedgefondförvaltare. Vår affärsidé är att samla aktivt förvaltade fonder med olika investeringsstrategier i en och samma företagsgrupp i syfte att erbjuda en väl diversifierad förvaltning. Vi förvaltar cirka 130 miljarder kronor på uppdrag av institutioner, företag och privatpersoner. Vi är för närvarande drygt 400 personer fördelade på sju länder med huvudkontor i Stockholm. Läs mer på brummer.se.
Arbetsbeskrivning / Work Description
I rollen som receptionist på Brummer och Partners är du en del av ett team om fem personer. Dina dagliga arbetsuppgifter innefattar att bemanna receptionen, se till att det är snyggt i alla konferensutrymmen samt duka inför externa möten och luncher.
Du ser till att besvara inkommande samtal för företagets telefonväxel och hänvisar dessa rätt, du ser till att lokalerna är representativa samt tar emot besök. Du kommer även vara behjälplig med post, frankering, bud och frukt. När nya kollegor och besök anländer är det du som ordnar med passerbrickor.
Du kommer att vara behjälplig med inköp av diverse kontorsmaterial samt vissa fastighetsfrågor.
Din profil / Your profile
Eftersom du kommer att vara en viktig länk såväl internt som externt är det viktigt att du är service minded och representativ. Du kommer att arbeta i en organisation med många internationella kontakter och det är därför viktigt att du behärskar engelska väl i tal och skrift. Arbetet ställer höga krav på integritet, flexibilitet, ansvarstagande och noggrannhet samt goda kunskaper i Office-programmen. Du kommer att arbeta tillsammans med tre andra receptionister, vilket kräver att du är lyhörd och bra på att samarbeta samtidigt som du inte har några problem att arbeta självständigt. Du arbetar parallellt med många olika arbetsuppgifter så det är viktigt att du har en god simultanförmåga och känsla för prioritering.
Utöver detta är du en social person som får besökare och medarbetare att känna sig bekväma. Du är trygg och mogen i vem du är och vad du kan.
Erfarenhet av reception är ett krav, gärna från liknande bransch.
Övrigt / Other
Detta är en heltidstjänst med start så snart som möjligt, intervjuer kommer att ske löpande. Om du vill ha ett varierande arbete med trevliga kollegor, tveka då inte att söka denna tjänst!
Det är viktigt att du motiverar varför just du skulle passa för denna tjänst. Vid frågor kontakta Caroline Hamrin.
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2016-11-01ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-15
Ange följande referens när du ansöker: 1793
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCaroline Hamrin
FöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm
KontorsadressSturegatan 10, Stockholm
Jobbnummer 3134416
Observera att sista ansökningsdag har passerat.