Receptionist/kontorsansvarg På Heltid
Ryska Posten Bemanning / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en receptionist/kontorsansvarig som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är en tillsvidare tjänst på heltid med omgående start. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Vill du arbeta på ett modernt bolag och ha en "allt-i-allo" roll där du är spindeln i nätet på kontoret så är detta en tjänst för dig! Med omgående start och tills vidare söker vi dig som är social och prestigelös och vill arbeta heltid som receptionist och kontorsansvarig. Tjänsten kräver att du är en självgående person som har ett öga för detaljer. Vidare är du inte rädd för att ta i om det behövs. Vi söker dig som tidigare arbetat med service i någon form och tycker det är roligt med varierade arbetsuppgifter och ser detta som ett långsiktigt arbete. Du kommer sitta i fina lokaler centralt i Stockholm och arbetstiderna är sedvanliga kontorstider måndag-fredag mellan kl. 08:00-17:00.
Publiceringsdatum2018-04-16Dina arbetsuppgifterSom receptionist/kontorsansvarig kommer du exempelvis att:
• Ta emot deras kunder på ett professionellt sätt
• Ta emot bud och hantera post
• Ta emot inkommande samtal
• Se till att det är snyggt och prydligt överallt
• Boka möten
• Boka resor
• Hantera lokalvård
• Ha leverantörskontakt
• Hantera felanmälningar
Och mycket mer!
VI SÖKER DIG SOM
• Har erfarenhet från servicebranschen
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat
• Är initiativtagande och driven
Det är meriterande om du:
• Arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare
Som person är du den sociala stjärnan på kontoret. Du är självgående och prestigelös och vågar ta i när det behövs.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSandra Bäckman
sandra.backman@rpbemanning.seFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4084877
Observera att sista ansökningsdag har passerat.