Receptionist/ekonomiassistent Tll Reklambyrån Ingo
Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en receptionist/ekonomiassistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start omgående.Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Ryska Posten Bemanning söker för Ingos räkning en receptionist/ekonomiassistent. Ingo är en välkänd byrå som arbetar med att skapa smarta lösningar till sina kunder. Ingo är experter på sitt område som skapar kreativ och oväntad reklam och kampanjer. Kontoret ligger centralt i Stockholm på Mäster Samuelsgatan i ljusa moderna lokaler. I rollen som receptionist och ekonomiassistent kommer du att ansvara för receptionen så som att välkomna besökare, svara i telefon, ta emot post, hantera beställningar, sköta konferensutrymmen samt registrera inbetalningar och leverantörsfakturor. Tjänsten är på heltid måndag till fredag, kontorstider 08:30-17:00.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som ambassadör hos vår kund.Planen är att anställningen sedan ska tas överav kundenom det känns rätt för båda parter.
Publiceringsdatum2018-08-14Dina arbetsuppgifterSom receptionist/ekonomiassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:
• Välkomnabesökare
• Svara i telefon och koppla vidare
• Post- och budhantering
• Boka mötesrum och förbereda möten
• Ta hand om kök och cafeterian
• Registrera inbetalningaroch leverantörsfakturor
• Arkivering
• Samt stötta kollegor i deras arbete
VI SÖKER DIG SOM
• Har tidigare arbetat inom serviceinriktade roller eller som receptionist
• Har goda kunskaper i Office-paketet
• Är flexibel, positiv och lösningsfokuserad
• Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat
Det är meriterande om du:
• Har en gymnasieutbildning i ekonomi
• Har erfarenhet av Maconomy
Som person är du positiv, stresstålig och flexibel. Du är social, serviceinriktad, driven och lösningsorienterad.Du har ett intresse av ekonomi och gillar att ordning och reda.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMatilda Örtenmark Nilsson
matilda.ortenmark.nilsson@rpbemanning.seFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4288223
Observera att sista ansökningsdag har passerat.