Receptionist/ekonomiassistent Till Större Mediebyrå

Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för en kunds räkning en receptionist/ekonomiassistent som vill vara en del av vår kunds framgång. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Tjänsten är en kombinerad receptionist/ekonomiassistent. I rollen som receptionist är du företagets ansikte utåt och ditt bemötande påverkar besökarens första intryck starkt. Servicekänsla, noggrannhet och kommunikation är ledorden. I rollen som ekonomiassistent ingår i huvudsak arbetsuppgifter som berör fakturering. Tjänsten är på heltid och du kommer bli en del av ett motiverat och professionellt team med mycket kunskap och engagemang. Du kommer sitta i vackra och moderna lokaler på Stureplan i centrala Stockholm.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som ambassadör hos vår kund. Intentionen är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

Publiceringsdatum
2018-03-22

Arbetsuppgifter
Som receptionist och ekonomiassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.

Du kommer till exempel att:

• Välkomna besökare

• Beställa material till kontoret

• Se till att kunder och intern personal får personlig service

• Arbeta med fakturering
• Delta vid planering och genomförande av trivselevent på kontoret

• Boka resor, hotell och konferensrum

• Se till att allt är snyggt och städat på kontoret

VI SÖKER DIG SOM

• Har minst en gymnasieutbildning inom ekonomi eller likartat

• Har goda kunskaper i Officeprogrammet och Outlook

• Har tidigare erfarenhet av kontorsservice och gärna även arbetsuppgifter inom ekonomi t.ex. fakturering och redovisning

• Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift

Det är meriterande om du:

• Har arbetat med affärssystemet Marathon tidigare

• Har erfarenhet från mediebyrå

Stor vikt läggs på personlig lämplighet för denna roll. Som person bör du vara social, utåtriktad och har ett prestigelöst sätt att se på ditt arbete. Du bör även ha ett intresse och även en vilja att utveckla dina kunskaper inom ekonomi.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se (mailto:rekrytering@rpbemanning.se).

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Svante Larsson svante.larsson@rpbemanning.se

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63, Stockholm

Jobbnummer
4037707

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: