Receptionist/ekonomiassistent
Orvelin Group Holding AB Strömstad / Receptionistjobb / Strömstad
2023-02-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist/ekonomiassistent" (publicerad 2023-12-18) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Strömstad,
Tanum,
Dals-Ed,
Munkedal,
Bengtsfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Orvelin Group Holding AB Strömstad i Strömstad Orvelin Gruppen är ett familjeägt företag som under åren byggt upp många stabila, framgångsrika verksamheter och samarbeten. Vi är omkring 400 anställda och omsätter cirka 1,5 miljarder kronor. Vi är bland annat delägare och grundare av Nordby Shoppingcenter samt ägare till cirka 50 fastigheter. Vi bedriver gränshandel med ett 30-tal butiker inom konfektyr, kosttillskott, tobak och läsk. Bröderna Orvelin har alltid drivits av viljan att fortsätta framåt. Att få saker att växa, att få verksamheter att utvecklas, att ta beslut.
Publiceringsdatum2023-02-07BeskrivningVår receptionist/assistent Hanna har gått vidare till nya utmaningar inom företaget.
Därför söker vi en ny kollega till vårt koncernkontor i Strömstad.
Som ansvarig i vår reception kommer du vara företagets ansikte utåt och ha många kontaktytor både internt och externt. Du ger förstklassig support till våra besökare på plats och via telefon. Du ligger alltid steget före och ser möjligheter att stötta och hjälpa övriga kollegor.
I rollen ingår också administrativa arbetsuppgifter. Du kommer att ha ansvar för vår leverantörsreskontra, hantera utlägg och viss övrig administration.
Tjänsten är ett vikariat på ett år med möjlighet till förlängning.
Dina arbetsuppgifterTa emot och möta besökare både på plats och via telefon.
Allmänt överseende av konferensrum och reception.
Hantera fastighetsrelaterade ärenden, såsom felanmälan och övrig service för hyresgäster.
Ansvar för leverantörsreskontran.
Inköp av kontorsmaterial.
Hantering av inkommande mail och posthantering
Skriva protokoll vid kontorsmöte
I samråd med respektive chef publicera schema för kontoret.
Övrig administration.
KvalifikationerDu tar dig an dina arbetsuppgifter på ett lugnt och systematisk sätt och brinner för god service. Trivs bäst när arbetsdagen innehåller ett antal olika uppgifter. Du sitter som spindel i nätet så rollen kräver hög integritet, engagemang och god kommunikation såväl med interna som externa kontakter.
Viss ekonomiutbildning eller erfarenhet av leverantörsreskontra är ett krav.
Tidigare erfarenhet av receptionsarbete/och eller administration är meriterande.
Viktigast för oss är att du tar ansvar, är prestigelös och flexibel.
Erfarenhet från digitala verktyg och Microsoft Office paketet är önskvärt.
AnställningsvillkorTjänsten är ett vikariat heltid under ett år med start enligt överenskommelse.
Arbetstider är måndag-fredag 8-17.
Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag.
Ersättning Månadslön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-03-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2023/2".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Orvelin Group Holding AB (org.nr 559045-2115)
Arbetsplats Orvelin Group Holding AB Strömstad
Kontakt Elizabeth Josefsson
elizabeth.josefsson@orvelin.se Jobbnummer 7423287
Observera att sista ansökningsdag har passerat.