Receptionist / Administratör till Nynas

Bravura Sverige AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-11-15

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Nynas. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget
Nynas har funnits i Sverige sedan 1930-talet och är en stor aktör inom oljeindustrin. Deras fokusområde är att raffinera råolja till specialprodukter som har en mängd olika användningsområden, exempelvis transformatoroljor, smörjoljor och däckoljor samt bitumen vilket används som bindemedel vid asfaltläggning. I Sverige har Nynas kontor och raffinaderi i Johanneshov (Stockholm), Nynäshamn samt Göteborg, där denna tjänst är placerad. Företagskulturen beskrivs som familjär där värdeorden engagemang, samarbete och proaktivitet genomsyrar hela organisationen. Nynas värdesätter också att deras medarbetare vill vara med och delaktiga i förändringsarbete och förbättringsinitiativ.

Dina arbetsuppgifter
Som receptionist på företaget är du den första kontakten för anställda, kunder och besökare via receptionen och växeln. Rollen innebär att du tillhandahåller service till samtliga avdelningar inom raffinaderiet i Göteborg. Dina arbetsuppgifter varierar och berör allt ifrån att ta emot besökare och informera om säkerhetsföreskrifterna på raffinaderiet, till att hålla ordning på och tillse att kontorsmaterial finns. Du svarar dessutom för ordning och reda i de allmänna utrymmena inom administrationsbyggnaden och sköter skyddsutrustningen som finns för utlåning.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Arbetslivserfarenhet inom service eller administration.
• God datorvana
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och du engelska

Vi tror att du som söker har ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. När det under tidsperioder blir stressigt har du förmågan att behålla lugnet och fortsätta arbeta strukturerat. Därtill har du lätt för att anpassa dig efter nya situationer och kan vid behov ändra ditt synsätt och förhållningssätt samt prioritera rätt saker. Avslutningsvis tror vi att du som person är nyfiken och motiveras av att få komma med egna idéer och nya perspektiv.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-12-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Selina Fredin
selina.fredin@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
8265566

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: