Receptionist

KFX HR-partner Göteborg AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB i Göteborg, Mölndal, Kungsbacka, Borås, Halmstad eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2017-01-17

Om tjänsten
Inför kommande uppdrag söker vi entusiastiska och nyfikna medarbetare som vill ha nya spännande utmaningar. Vi söker dig som gillar att ha ett stimulerande arbete med varierande arbetsuppgifter där du kommer att få arbeta med service och kundkontakt.

Om företaget
KFX HR-Partner är ett Auktoriserat Bemanning och Omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vårt och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang dessa ska genomsyra allt vi gör.

Dina arbetsuppgifter
Som receptionist hos KFX HR-partner kan du arbeta på en eller flera arbetsplatser. Våra kunderna är verksamma inom ett stort antal branscher, och du kommer därigenom få en spännande bredd och variation i ditt dagliga arbete.

Som receptionist är du spindeln i nätet och ska kunna ha många bollar i luften samtidigt som du ger service med ett leende på läpparna. Några av de dagliga arbetsuppgifterna är att hjälpa besökare/gäster, svara i telefon och på mail, ansvara för konferenser, sortera post, översyn av lokaler samt i övrigt förekommande administrativa uppgifter.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter och som förstår betydelsen av ett flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Vidare kan du uttrycka dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska och har goda datorkunskaper, främst i Officepaketet. Vi genomför personlighets- och kundskapstester på alla våra slutkandidater.

Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi söker dig som har en hög social kompetens, är utåtriktad och servicemedveten. Vidare är det viktigt att du har förmågan att se vad som behöver göras och att du som person är självständig, ödmjuk, ordningsam och prestigelös.

Övrig information
Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag på www.kfx.se
Vid frågor kontakta Anna Holmfeldt på 031-711 98 00.

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-02-16
Ange följande referens när du ansöker: 2569
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Holmefeldt 031-711 98 00

Företag
KFX HR-partner Göteborg AB

Adress
KFX HR-partner Göteborg AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg

Kontorsadress
Odinsgatan 6, Göteborg

Jobbnummer
3266605

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Göteborg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB: