Receptionist
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Håbo
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Håbo,
Sigtuna,
Upplands-Bro,
Knivsta,
Österåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Håbo,
Sigtuna,
Upplands-Bro,
Knivsta,
Österåker eller i
hela Sverige För kunds räkning söker vi nu en driven och serviceinriktad receptionist. Har du erfarenhet av SAP och finns tillgänglig omgående? Då har Adecco tjänsten för dig hos vår kund i Bålsta!
Hur ser din arbetsdag ut?
Som receptionist är du företagets ansikte utåt och den första person besökaren möter när man kommer till kunden. Vilket du hanterar på ett varmt och professionellt sätt. Din arbetsdag kommer att ha ett varierat innehåll och bland annat bestå i att ansvara för reception, svara i telefon, ta emot lastbilschaufförer för in- eller utleverans, skriva ut följesedlar samt hantera reklamationer. Du är även delaktig i uppföljnings- och förbättringsarbete på arbetsplatsen.
Arbetstiderna är mån-fre 07.00-15.30.
Vem trivs här?
Du som är driven, serviceinriktad och har lätt för att anpassa dig till rådande omständigheter kommer att trivas här. Du är lugn och kontrollerad vid de tillfällen som stressiga situationer uppstår. Du har en god samarbetsförmåga och har lätt för att kommunicera. Du har ett gott omdöme och skinn på näsan. Du som vill utvecklas och tar egna initiativ kommer att trivas i denna roll. Med ditt driv och engagemang tar du tag i saker och driver gärna egna projekt och förbättringsarbete. Det finns stor chans att växa med rollen.
Vi söker dig som har en avslutad gymnasieutbildning och erfarenhet av SAP. Du är en van datoranvändare och har goda kunskaper i Officepaketet, framförallt Excel. Förutom svenska i tal och skrift så skall dina engelska kunskaper vara goda och det är meriterande om du även talar ett eller flera andra språk.
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är till en början ett konsultuppdrag som för rätt person kan övergå till en anställning hos kund. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden. Tjänsten ska tillsättas omgående.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt då tjänsten ska tillsättas omgående. Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden.Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10
Välkommen att söka!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Provanställning 6 månader därefter tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2016-02-16ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-01
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCarina Wiman
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 7
74949 ENKÖPING
KontorsadressKungsgatan 7
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2674681
Observera att sista ansökningsdag har passerat.