Qall Kundservice söker Teamchef
Qall Telecom AB / Ekonomichefsjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Lekeberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Qall Telecom AB i Nacka,
Västerås,
Norrköping,
Enköping,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Qall Telecom AB är en av Sveriges snabbast växande företagsoperatör inom mobiltelefoni, fast telefoni och bredband. Qall Telecom AB erbjuder små företag konkurrenskraftiga och prisvärda produkter inom kommunikation. Qall Telecom AB har drygt 50 anställda och omsätter ca 100 miljoner kr årligen.
Qall Kundservice söker en driven och erfaren person som skall leda och utveckla Qall Kundservice under resan till att bli Sveriges bästa arbetsplats och sveriges bästa företagskundservice. Tjänsten är heltid och huvudkontoret ligger i Nacka (Danvikstull).
Enheten som vi söker en ledare till, består idag av 15 personer som tar inkommande samtal, hanterar inkommande order och administration samt sköter administration kring registrering av nya kunder.
Publiceringsdatum2009-11-04Dina arbetsuppgifterDu erbjuds en kvalificerad tjänst i ett mycket framgångsrikt företag och du skall förvalta och utveckla Qall's befintliga kundservice med ca 15 medarbetare.
I ditt ansvarsområde ingår:
• Leda och fördela arbetet inom avdelningen
• Att själv vara delaktig i den dagliga operativa serviceverksamheten
• Rekrytera nya medarbetare
• Utbilda, coacha och vidareutveckla personal
• Driva projekt och processer för ökad kundnöjdhet Du kommer att ta över en inarbetad avdelning och slussas in av den tidigare enhetschefen under 2 månader.
Erfarenhet och utbildningDu har ett eller flera års erfarenhet av kundservicearbete. Du bör ha erfarenhet av att utveckla nya processer och rutiner inom området. Vi ser mycket meriterande om du har tidigare ledarerfarenhet och har haft personalansvar. Du skall ha mycket goda datakunskaper. Vi ser gärna att du gått någon typ av ledarskapsutbildning.
På det personliga planet är du nytänkande, positiv, proaktiv, mycket strukturerad, prestigelös, stresstålig och mycket kvalitetsinriktad. Du är tydlig i din kommunikation med medarbetare och ger det lilla extra vid varje tillfälle.
Arbetstider och omfattningHeltid provanställning 6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-12-03
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktPeter, 0732900310
FöretagQall Telecom AB
AdressQall Telecom AB
BOX 2024
13102 NACKA
Jobbnummer 531480
Observera att sista ansökningsdag har passerat.