Q-Park söker kundservicemedarbetare
Q-park AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Q-park AB i Stockholm,
Solna,
Uppsala,
Eskilstuna,
Nyköping eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2014-12-10Beskrivning av verksamhetenQ-Park AB är Sveriges största parkeringsbolag och arbetar med etablering, drift och övervakning av parkeringsanläggningar. Antalet medarbetare är cirka 300 och omsättningen år 2013 var 988 miljoner kronor.
Dina arbetsuppgifterÄr du en god kommunikatör, problemlösare och gillar administration? Då kanske du passar in på den person som vi söker. Kundservice består av 15 medarbetare och avdelningen är placerad på vårt huvudkontor i Globen området. Kundservice är vårt ansikte utåt och ofta den första kontakten som kunden har med oss.
Vår främsta arbetsuppgift är att hyra ut parkeringsplatser till företag och privatpersoner, men vi hanterar även många andra frågor. För att lyckas hos oss måste du på ett föredömligt sätt hjälpa våra kunder med alla de frågor de kan tänkas ha och vara kreativ med förslag på hur vi kan lösa kundernas förfrågningar.
Som kundservicemedarbetare arbetar du som en i teamet med att svara på inkommande förfrågningar via telefon och e-post. I tjänsten ingår också att administrera bokningar, avtal samt kort- och nyckel hantering.
Vi vill att du har minst två års erfarenhet av arbete inom en kundserviceavdelning, gärna också från telemarketing. Försäljning bör ha ingått i dina tidigare uppgifter och du brinner för att ge varje kund en utmärkt service. Det är viktigt att du har goda kunskaper i Word och Excel samt att du är van att arbeta med datorer. Vi förutsätter att du har en god tangentbordsvana så att du kan skriva och samtidigt prata med en kund i telefon.
Vi har mycket att göra, å andra sidan är inte den ena dagen den andra lik. En förutsättning är därför att du under alla förhållanden kan behålla ett lugnt och metodiskt arbetssätt. Andra egenskaper du bör ha är att du är flexibel, noggrann, kan arbeta både självständigt och i grupp, att du har en bra telefonröst och ett förtroendeingivande sätt. Du är bra på att kommunicera både muntligt och skriftligt och du har goda kunskaper i engelska. Vi ser helst att våra medarbetare har körkort.
Vi begär alltid in ett utdrag från Polisens belastningsregister.
Frågor Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontanta Åsa Sandström, Kundservicechef på telefon 08-722 15 00.
Ansökan till tjänsten görs via vår hemsida
www.q-park.se där du klickar på "jobba på Q-Park".
Sista ansökningsdag är den 31 december 2014, men urvalsarbetet kommer starta omgående. Vi sköter denna rekrytering själva och vill inte ha erbjudande från rekryteringsbolag med flera.
Att arbeta på Q-Park ska karaktäriseras av följande värden Kundfokusering, Kvalitet, Samarbete samt Resultat
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Schemalagd arbetstid.
TillträdeEnligt överenskommelse
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Månadslön.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-12-31
Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontanta Åsa Sandström, Kundservicechef på telefon 08-722 15 00. Ansökan till tjänsten görs via vår hemsida
Klicka på denna länk för att göra din ansökan där du klickar på "jobba på Q-Park".
KontaktÅsa Sandström, Kundservicechef på telefon 08-722 15 00
FöretagQ-Park AB
AdressQ-Park AB
Box 90240
12023 STOCKHOLM
KontorsadressVeterinärgränd 6
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-7221500
Jobbnummer 2097294
Observera att sista ansökningsdag har passerat.