Projektstöd till Vattenfall i Båberg
Magna AB / Administratörsjobb / Trollhättan
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Trollhättan,
Essunga,
Vänersborg,
Lilla Edet,
Grästorp eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Magna AB i Trollhättan,
Uddevalla,
Lysekil,
Lidköping,
Göteborg eller i
hela Sverige Arbetsbeskrivning
För vår kund Vattenfalls räkning söker vi nu en strukturerad och serviceminded person för rollen som projektstöd till deras avdelningen Service Stationer i Båberg. Som projektstöd har du ett viktigt ansvar i att stödja och avlasta projektledare med sådana arbetsuppgifter som inte kräver elkraftkunskap, tex planering, struktur, ekonomisk uppföljning, ärendehantering m.m.
Du kommer att arbeta nära projektledningen för att hålla ordning och reda. I ansvaret ingår bland annat att skapa och upprätthålla rutiner och struktur, dokumenthantering, avtalstolkning, fakturahantering och löpande ekonomisk hantering i projekten. Avdelningen består av 26 medarbetare, varav 3 är projektledare.
Omfattning:
Heltid
Start: 2017-04-18
Slut: 2017-09-18
Denna tjänst ingår i vår uthyrningsverksamhet, vilket innebär att du kommer att vara anställd av Magna men arbeta ute hos kund.
Kundföretaget
Vår kund är Vattenfall som är en av Europas största elproducenter och levererar el, värme och gas till 15,5 miljoner privat-och företagskunder i Sverige, Danmark, Finland, Holland, Tyskland och Storbritannien. Totalt omfattar koncernen 30 181 anställda.
Din profil
Kompetenskrav
Du har tidigare arbetat med ekonomiskt och/eller administrativt arbete där du självständigt hanterat rapportering, uppföljning, fakturor, avtal och allmän projektadministration. Du är en van datoranvändare och skicklig på att söka och värdera information. Kunskaper i ekonomisystem och ärendehanteringssystem som SAP är meriterande.
Du är klar och tydlig i ditt sätt att kommunicera i både skrift och tal. Svenska är ett krav, engelska språkkunskaper är ett plus.
Personliga egenskaper
Du är en ansvarstagande och engagerad person som är självgående och har lätt för att ta initiativ. Du visar en god social förmåga i dina kontakter och i ditt samarbete med kollegor och kunder. För dig är det mycket viktigt att erbjuda och upprätthålla jämn och god service med hög kvalitet.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Emma Henriksen på
emma.henriksen@magna.se. Observera att vi ej tar emot ansökningar via mail.
Vårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.
Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension. Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
Publiceringsdatum2017-04-07ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-24
Ange följande referens när du ansöker: 7389
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmma Henriksen
emma.henriksen@magna.seFöretagMAGNA AB
AdressMAGNA AB
Industrigatan 4A
11246 Stockholm
KontorsadressIndustrigatan 4A
Jobbnummer 3425185
Observera att sista ansökningsdag har passerat.