Projektledare med intresse för agila arbetsmetoder, Stockholm
Shaya Solutions AB / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Shaya Solutions AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Södertälje,
Nynäshamn eller i
hela Sverige Om konsultuppdraget
• Ort: Stockholm
• Uppdragslängd: Ca. 12 månader
• Sista ansökningsdagen: ansök snarast
• Omfattning: 100%
• OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Kunden söker nu en projektledare med stort intresse för IT-arbetsplatsfrågor.
Publiceringsdatum2022-09-26Dina arbetsuppgifter• Upprätta underlagen för projektkontraktet med Projektägaren med bl a preciserade produktmål samt mål för tid och kostnad (budget).
• Upprätta budget och projektplaner för varje projektsteg och totalt.
• Löpande ta fram överenskommen uppföljning av projektet.
• Skaffa fram nödvändiga underlag för beslut till Projektägaren/ Styrgruppen.
• I samråd med Projektägaren organisera och bemanna projektet.
• Se till att projektdeltagarna får/har den nödvändiga kompetensen, informationen och stödet som krävs för att delta i projektet.
• Upprätta underlag för projektavslut.
• Genomföra fastställd projektutvärdering (erfarenhetsåterföring).
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
• Erfarenhet av utredande jobb inom större organisationer och myndigheter
• Erfarenhet av att planera, leda och driva det dagliga projektarbetet inom ramen för projektkontraktet inklusive eget budgetansvar.
• Erfarenhet av att upprätta underlag för projektkontraktet med Projektägaren med bland annat preciserade produktmål samt mål för tid och kostnad (budget).
• Erfarenhet av att upprätta budget och projektplaner för varje projektsteg och totalt.
• Erfarenhet av att upprätta underlag för projektavslut.
• Erfarenhet av att genomföra fastställd projektutvärdering (erfarenhetsåterföring).
• Erfarenhet av personalledning
• Erfarenhet av agilt projektledning
• Kunna driva arbetet självständigt
• Tycka om att arbeta i team och att skapa engagemang.
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
• Erfarenhet av förvaltningsdokumentation
• Erfarenhet av upprättande av avtal
• Erfarenhet av ta fram tjänstebeskrivningar
______________________
Hur du kommer vidare
• Sök uppdraget genom denna annons
• Lägg in ett CV i word-format
• Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
• Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på det bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Konsultuppdrag, 12 mån
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-09-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagShaya Solutions AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Shaya Solutions AB (org.nr 559058-6649)
Kontakt Erika Evertsson
erika.evertsson@shayasolutions.se Jobbnummer 7015214
Observera att sista ansökningsdag har passerat.