Projektassistent till Pagero

Bravura / Butikssäljarjobb / Göteborg
2016-03-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Projektassistent till Pagero" (publicerad 2018-03-20) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2016-03-08

Företaget
Pagero arbetar med att hjälpa sina kunder att effektivisera processer från order till betalning med hjälp av olika e-tjänster. Företaget har över 15 000 kunder i ett 50-tal länder och når drygt 750 000 företag och organisationer världen över. Huvudkontoret ligger i Göteborg där det arbetar cirka 100 personer. Pagero befinner sig i en expansiv fas och söker dig som vill vara med på deras spännande resa framåt.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som projektassistent agerar du länk mellan Pageros medarbetare och deras kunder. På ett självständigt sätt driver du processer och dialoger framåt samt ser till att projekten levereras mellan säljare och produktion. Konkreta arbetsuppgifter kan vara att sätta upp e-faktura, följa e-orderflödet, svara på supportfrågor. Rollen erbjuder också möjlighet att arbeta tätt med andra interna resurser såsom utvecklings-, produkt- och säljavdelning. Din avdelning består av tio kollegor där ni tillsammans koordinerar och engagerar varandra i arbetet för att nå företagets mål. För rätt person finns det på sikt goda utvecklingsmöjligheter.

Kvalifikationer
Utbildning: Gymnasieutbildning, gärna inom ekonomi
Erfarenhet: Tidigare arbetslivserfarenhet inom exempelvis projekt, service, sälj eller ekonomi
Övriga krav: Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har mycket goda kunskaper i engelska
Meriterande: Eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller marknad, kunskap och/eller erfarenhet av e-handel och fakturor, kunskaper i norska, danska, tyska, holländska eller franska

För att trivas i rollen är du en person som aktivt söker nya utmaningar i ditt arbete. Du är arbetsfokuserad och strukturerar ditt arbetssätt på ett självständigt sätt. Vidare har du lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter och du har vilja, intresse och förmåga att hjälpa andra människor. Du anstränger dig för att leverera lösningar och du har förmåga att stötta och hjälpa dina kollegor.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ .

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan

Sökord: projektassistent, projektkoordinator, assistent, service, order, fakturering, orderhantering, administration, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Enligt överenskommelse., Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Nina Wålstedt 08-40024050 nina.walstedt@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2711876

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: