Projekt Koordinator
Bti Studios Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bti Studios Sverige AB i Stockholm BTI Studios är ett dubbningsföretag som producerar och spelar in röster för barnfilmer, TV serier, biofilm samt gör voice over och speakerröster till reklamfilm.
Till våra studios i Stockholm söker vi nu en effektiv koordinator tre dagar i veckan. Du kommer att hjälpa vår projektledare med bokningen av röstskådespelare till våra studios och administrerar kontrakt, manus och andra dokument. Du behöver vara strukturerad och mycket noggrann och har förmågan att samordna och planera flera projekt på ett effektivt sätt. Kommunikationen internt och externt med våra parters är mycket viktigt. Du är stresstålig och håller humöret uppe i en hektiskt, men rolig och kreativ miljö.
Vi söker en person som har några års arbetslivserfarenhet av administration och projekt koordinering. Erfarenhet från medie- eller reklambranschen eller liknande är ett plus.
Vi ser även att du är:
Välorganiserad administratör som är mycket noggrann och stresstålig
Initiativrik, kunna ta snabba beslut och kan hantera flera projekt samtidigt
Detaljorienterad, självgående och ansvarsfull
En positiv och utåtriktad person som trivs i en social och aktiv miljö
Goda kunskaper inom Office och har förmåga att ta till dig nya kunskaper inom IT området då många arbetsuppgifter sker i vår egen mjukvara
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
Tillträde sker snarast
Projektanställning tillsvidare tre dagar i veckan med möjlighet till heltid
Varaktighet, arbetstid
Deltid 25 timmar i veckan
Publiceringsdatum2017-01-17ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-10
Kontaktniclas.ekstedt@btistudios.comFöretagBti Studios Sverige AB
AdressBti Studios Sverige AB
11556 STOCKHOLM
KontorsadressFolkkungagatan 122 2 tr
Jobbnummer 3264862
Observera att sista ansökningsdag har passerat.