Planeringsledare till hemtjänsten- Bli en del av oss!
Attendo Sverige AB / Undersköterskejobb / Halmstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla undersköterskejobb i Halmstad,
Laholm,
Båstad,
Falkenberg,
Ängelholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Attendo Sverige AB i Halmstad,
Båstad,
Falkenberg,
Ängelholm,
Örkelljunga eller i
hela Sverige Välkommen till en värderingsstyrd organisation
Attendo är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med 24 000 medarbetare. Mångfald värderas högt, vårt arbete ska stärka individen och vi arbetar för att ge utmärkt service både till våra kunder och kollegor. Attendo verkar i en platt organisation och är en trygg arbetsgivare, med kollektivavtal, avtalsförsäkringar och det finns stora möjligheter att göra karriär.
I Attendo Äldreomsorg är vi över 9 000 medarbetare som arbetar inom hemtjänst och äldreboende i Skandinavien. Vi är en del av Attendo, Nordens ledande privata vård- och omsorgsföretag som även har verksamhet inom individ- och familjeomsorg, omsorg till personer med funktionsnedsättning samt sjukvård. Hos oss kommer du arbeta med vår vision Att stärka individen och alltid utgå från den enskildes behov och förutsättningar
Beskrivning av tjänsten
Vill du bli vår nya planeringsledare?
En spännande tjänst där du arbetar med daglig planering och uppföljning av hemtjänst och hushållsnära tjänster. Yrkesrollen kräver bra verksamhetsförståelse och dagligt arbete på detaljnivå och nära samarbete med dina kollegor.
Du arbetar med ständigt förbättringsarbete som i korthet innebär att arbetet utförs på ett resursoptimerat och effektivt sätt, från beställning till ett utförande, med fokus på kund. I rollen ingår fakturering, schemaläggning, förlönesystem, kontakt med biståndshandläggare, kommunens sjuksköterskor, kunder, närstående samt medarbetare.
Du kommer att introduceras i vårt kvalitetsarbete och arbetsrätt. Vi söker dig som:
Älskar att tävla mot uppsatta mål Klarar av att behålla ditt lugn även i stressiga situationer Är strukturerad och har god framförhållning Gillar att arbetsleda, motivera och skapa trivsel tillsammans med dina kollegor Är kreativ och ser nya möjligheter Alltid bemöter andra med respekt och förståelse
Tjänsten
• Tillsvidaretjänst: 100%
• Arbetstider: Arbetspassen är förlagda vardagar under kontorstid (6:45-15:45).
• Tillträdesdatum: Snarast eller enligt överenskommelse
Stämmer beskrivningen in på dig? Sök redan idag!
Stor vikt kommer läggas vid erfarenhet inom samordning, planering och arbetsledaransvar. God datorvana och flexibilitet.
Du trivs med att ge god service, skapa fina relationer och vill ge livskvalité till våra kunder. Du är en självständig, ödmjuk och ansvarsfull person som brinner för vård av äldre och kan se individens behov. Att ha en arbetsledande roll är stimulerande och du gillar att handleda dina kollegor i hälso- och sjukvårdsfrågor.
Vi har även krav på vaccination mot covid-19 och kommer att kontrollera vaccinationsbevis innan anställning. B-Körkort är likaså ett krav för tjänsten.
Om Attendo
Attendo är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med 24 000 medarbetare. Mångfald värderas högt, vårt arbete ska stärka individen och vi arbetar för att ge utmärkt service både till våra kunder och kollegor. Attendo verkar i en platt organisation och är en trygg arbetsgivare, med kollektivavtal, avtalsförsäkringar och det finns stora möjligheter att göra karriär.
Vi går igenom ansökningarna löpande.
Före erbjudande om anställning ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas tillsammans med giltig fotolegitimation.
Låt oss tillsammans utveckla framtidens viktigaste bransch!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
Publiceringsdatum2022-01-24ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-07-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAttendo Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Attendo Sverige AB (org.nr 556148-5169),
https://www.attendo.se/ Arbetsplats Attendo Sverige
Jobbnummer 6274768
Observera att sista ansökningsdag har passerat.