Philips söker en Finsktalande Koordinator
Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Philips
Philips har sitt huvudsäte i Nederländerna och är ett diversifierat företag inom hälsa och välbefinnande med fokus på att förbättra människors liv med hjälp av innovationer vid rätt tidpunkt. Philips är världsledande inom hälsovård, konsumentprodukter och belysning och integrerar teknik och design i människocentrerade lösningar som baseras på grundläggande kundinsikter och varumärkeslöftet om ?sense and simplicity?. Philips består av tre affärsområden; Lighting, Consumer Lifestyle och Healthcare. Country organisationen inom Norden levererar service inom finans/redovisning, HR, kommunikation och IT till alla tre affärsområden. Läs gärna mer om Philips på
www.philips.se.Om Philips Healthcare
Philips Healthcare försöker att förenkla sjukvården genom att kombinera sin unika kliniska expertis med mänskliga insikter för att utveckla produkter som i slutändan bidrar till att förbättra kvaliteten på människors liv. Philips Healthcare arbetar för att göra en inverkan där vården sker inom
sjukhusen och inte minst i våra egna hem.
Publiceringsdatum2013-09-13Om tjänstenCustomer Care Center är en del av Philips Healthcare som hanterar och ser till att all den medicinska utrustningen finns på rätt plats och fungerar som den ska. Som kundservicekoordinator ingår du i ett team som ansvarar för support mot kund. Du kommer att ta emot samtal från kunder och ställa kontrollfrågor, förmedla vidare felanmälan till ingenjörer för att hitta en lösning, göra beställningar av nya reservdelar och ansvara för att skicka ut rätt fälttekniker på plats. Vidare kommer du vara med att bygga vidare på samarbeten med andra kollegor i Norden och hålla reda på leveranser av reservdelar.
Möjligheter
På Philips blir du en del av en resultatorienterad och dynamisk organisation med engagerade och drivna medarbetare. Din insats gör skillnad, då du bidrar till att förbättra människors liv.
KvalifikationerFör att passa in hos Philips krävs det att du är driven, flexibel och självgående samtidigt som du är en lagspelare med god samarbetsförmåga. Du är en kreativ problemlösare med god struktur och du arbetar på ett organiserat och proaktivt sätt. Du är vidare en noggrann person som drivs av mycket ansvar. Tjänsten ställer även krav på att du är en god kommunikatör med förmågan att uttrycka dig väl i tal och skrift på finska, svenska och engelska.
Arbetstider, omfattning och tillträde
Tjänsten är på heltid med tillträde i mitten av november och minst 6-8 månader framåt. Urval och intervjuer sker löpande. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero och jobba på uppdrag hos Philips med möjligheten att bli anställd.
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
Har du frågor besvaras dessa av ansvarig rekryterare Ninwa Youssef på 08-400 25 860.
Vi ser fram emot din ansökan!
Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duKlicka på denna länk för att göra din ansökanAnge följande referens när du ansöker: Kundservicekoordinator
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktNinwa Youssef, Konsultchef 08-400 25 860
rekrytering@hero.seFöretagHERO AB
AdressHERO AB
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
11763 STOCKHOLM
KontorsadressLiljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
STOCKHOLM
Jobbnummer 1652578
Observera att sista ansökningsdag har passerat.