personlig assistent sökes
Hadicare AB / Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb / Ospecificerad arbetsort
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Ospecificerad arbetsort eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hadicare AB i Ospecificerad arbetsort Som personlig assistent är det du som ansvarar för att se till att brukarens behov blir tillgodosedda. Att arbeta som personlig assistent innebär att du har nära kontakt med brukaren och det är viktigt att du som person är lyhörd inför vad brukaren behöver. Dina arbetsuppgifter innebär att du skall vara en hjälpande hand för att brukaren skall uppnå en skälig levnadsnivå utifrån den behovsbeskrivning som finns. Detta innebär att du kommer hantera matlagning, tvätt, städning samt vara behjälplig när det kommer till personliga hygienen, såsom dusch och hjälp vid toalettbesök.
Som person skall du vara stresstålig, lyhörd, empatisk och visa respekt för brukaren och dess hem. Det är viktigt att man har brukarens behov i fokus och vi som företag ser tidigare arbetslivserfarenhet av liknande arbete som meriterande.
Vi söker dig som naturligt lägger brukarens behov i fokus. Du skall vara positiv och ha lätt för att ta in information och kunna omsätta det i praktiken.
HadiCare AB är ett privatägt företag utan externa ägarintressen och har verkat i form av aktiebolag sedan 2007.
Bolaget är en del av den svenska vårdkoncernen Hadisen Group som erbjuder ett brett spektra av omsorgstjänster inom personlig assistans samt individ- och familjeomsorg.
Sedan den 1 januari 2011 måste privata företag som vill anordna personlig assistans enligt 9 § 2 LSS ha tillstånd från IVO (tidigare Socialstyrelsen). HadiCare AB har beviljats tillstånd sedan 2012
Publiceringsdatum2018-02-14Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-15
Ange följande referens när du ansöker: Personlig assistent
FöretagHADICARE AB
AdressHADICARE AB
BOX 17607
20010 MALMÖ
KontorsadressHelmfeltsgatan 2
Jobbnummer 3963808
Observera att sista ansökningsdag har passerat.