Personal- och löneadministratörer
IndustriSupport Värmland AB / Ekonomiassistentjobb / Arvika
2013-01-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Personal- och löneadministratörer" (publicerad 2013-02-26) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Arvika,
Eda,
Sunne,
Årjäng,
Kil eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos IndustriSupport Värmland AB i Arvika,
Eda,
Sunne,
Årjäng,
Kil eller i
hela Sverige Industrisupport Värmland AB
Publiceringsdatum2013-01-28FöretagetVi söker nu löne- och personaladministratörer till vårt kontor i Arvika
IndustriSupport är ett auktoriserat bemanningsföretag som är medlem i branschorganisationen Almega och Svenskt Näringsliv. IndustriSupport har arbetat med bemanningslösningar under mer än 14 års tid och tillhandahåller både kollektiv produktionspersonal och kvalificerade tjänstemän. Bolaget erbjuder också omställningstjänster i samband med uppsägningar. Vi har kontor i Arvika, Karlstad, Örebro, Eskilstuna och Norrköping.
Vi söker nu till vår egen verksamhet löne- och personaladministratörer med placering på kontoret i Arvika. En av tjänsterna innebär mer ansvar mot löne- och personaladministration och den andra tjänsten är kombinerad och innebär att du arbetar både med löne- och personaladministration och ansvar för receptionen.
ArbetsuppgifterSom löne- och personaladministratör kommer du arbeta med hela löneprocessen.
Våra kunder finns i olika branscher med flertalet olika kollektivavtal.
Förekommande arbetsuppgifter för tjänsterna är bl. a:
• Lönebearbetning närvaro/frånvaro
• Statistik internt och externt
• Semesterberäkningar/semesterlöneskuld
• Årsavslut
• Arbetsgivarintyg
• Avtalsskrivning
• I övrigt förekommande arbetsuppgifter inom området administration
I rollen som receptionist måste du vara duktig på att kommunicera, har du en viktig funktion då du ansvarar för servicen mot kunder, medarbetare och besökare.
Vissa ekonomirelaterade arbetsuppgifter kan förekomma.
ProfilVi söker dig som har någon form av eftergymnasial utbildning inom området eller en gymnasial utbildning i grunden, inriktning mot ekonomi och administration och med arbetslivserfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Datorvana (Office paketet) är en förutsättning för att klara av arbetet.
Den viktigaste egenskapen är att du är mycket ansvarstagande. Du ska vara kvalitetsmedveten, serviceinriktad och ha en stark vilja att alltid göra ditt bästa. Arbetet ställer krav på att du är noggrann, men samtidigt även effektiv. Du ska vara strukturerad samt bra på att prioritera. Då arbetet stundtals kommer att ske i ett högt tempo är det viktigt att du är stresstålig och flexibel när det dyker upp fler arbetsuppgifter som ska vara klara omgående. Du ska kunna ta för dig och hjälpa till där behov finns. Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Erfarenhet av arbete med lönehantering.
Erfarenhet av Hogia affärssystem samt Hogia Lön är en fördel.
Kunskaper i arbetsrätt och kollektivavtal.
Vi börjar processen med att leta intressanta kandidater redan idag, så vänta inte utan vänligen skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-02-18
Ange följande referens när du ansöker: 125
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTherese Broms 070-5150096
therese.broms@industrisupport.comFöretagIndustrisupport Värmland AB
AdressIndustrisupport Värmland AB
Korpralsvägen 3
67134 Arvika
Jobbnummer 1450394
Observera att sista ansökningsdag har passerat.