Ordermottagare med goda administrativa kunskaper
BemanningsPartner / Kontorsjobb / Kristianstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Kristianstad,
Bromölla,
Sölvesborg,
Hässleholm,
Östra Göinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos BemanningsPartner i Kristianstad,
Bromölla,
Hässleholm,
Olofström,
Hörby eller i
hela Sverige BemanningsPartner AB är ett företag i Skåne, som har många års erfarenhet från bemanningsbranschen. Vi erbjuder kunder i Skåne personaluthyrning och rekrytering av produktionspersonal och tjänstemän inom industri & verkstad, tjänste- & serviceföretag, transport & logistik samt kommun & statlig förvaltning. Läs mer om oss på
www.bemanningspartner.seFör vår kunds räkning söker vi nu en ordermottagare med god vana av administration till Kristianstadsområdet. Kunden är ett företag inom metallindustrin som utecklar, tillverkar och säljer produkter. Tjänsten är en uthyrning till kund.
Arbetet kräver:
• Mycket goda datakunskaper.
• Flytande engelska i tal och skrift
• Positiv som person med glimten i ögat som är van vid högt tempo.
• Du har minst några års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter och tycker om att kommunicera via telefon och mail.
Viktiga egenskaper för tjänsten:
Du är serviceinriktad, lösningsorienterad och sätter alltid kunden i fokus. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet samt din förmåga att förstå och anpassa dig till kundens behov och situation. Du kan arbeta självständigt i ett högt tempo.
Fast lön, Enligt överenskommelse
Heltid
Publiceringsdatum2014-02-04Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-02-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnn Karlsson, Kundansvarig 0738-500 215
FöretagBemanningsPartner
AdressBemanningsPartner
TRAKTÖRSGATAN 11
25246 HELSINGBORG
Jobbnummer 1769890
Observera att sista ansökningsdag har passerat.