Orderhanterare / Orderadministratör / Kundsupport / Innesäljare

Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-06-28

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Tribotec har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Tribotec en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
Tribotec AB levererar sedan 1970-talet kunskap och produkter inom rostskydd, silikon, lim och smörjmedel till tillverkande industrier i Norden. Tribotec ingår i industrikoncernen Indutrade AB. Företaget har 17 anställda och huvudkontoret finns i Mölnlycke, där denna tjänst är placerad. På grund av en kommande pensionsavgång söker de nu en orderhanterare att bli en del av teamet. Tribotec har en social kultur med trevliga kollegor som har nära till skratt. Då de är en mindre organisation har du stor möjlighet att vara med att påverka och driva processer framåt.


Dina arbetsuppgifter
Som orderhanterare samarbetar du och en kollega i att hantera inkommande orders för Tribotecs breda produktsortiment. Din roll är att supportera kunder och kollegor i orderarbetet för att säkerställa en effektiv och korrekt process. Detta innebär att du har mycket kontakt med kunder och kollegor inom sälj och lager då du även är behjälplig med andra uppgifter inom innesälj. Du arbetar främst med telefon och mail som verktyg i Pyramid och Excel.

Tribotec strävar efter att ständigt förbättras och det finns därför utrymme för dig att komma med idéer om hur orderhanteringen kan utvecklas. På sikt kan du även ta dig an fler områden inom företaget och vara behjälplig i flertalet administrativa uppgifter och processer, exempelvis som innesäljare.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Du har en avslutad gymnasieutbildning
• Tidigare erfarenhet av orderhantering/kundsupport, gärna varit delaktig i utveckling av orderprocesser
• Gärna tidigare erfarenhet av innesäljsansvar eller intresse för detta
• Du är van vid att hantera affärssystem och Excel
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

Du som söker är en person som trivs med att ha många kontaktytor. Du bidrar med idéer och nya perspektiv och har ett intresse för att lära dig nya saker och att testa på nya tillvägagångssätt. Vidare tycker du att det är stimulerande att ständigt vara med och bidra till förbättringar av processer och rutiner. Därtill har du en god kommunikativ förmåga, du är bekväm med andra människor och trivs som bäst i sociala situationer. I rollen arbetar du tätt ihop med dina kollegor, varför det är viktigt att du uppskattar att jobba tillsammans med andra. Du har en öppen inställning till andra människor och ser ett värde i att samarbeta. Därtill ser du alltid till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat, där du gärna ställer upp för att stötta dina kollegor vid behov.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Mölnlycke
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: order, orderhantering, orderhanterare, orderadministration, orderadministratör, administration, administratör, ordersupport, heltid, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-07-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5833709

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: