Orderhanterare med kundfokus - Helsingborg

Processbemanning Svenska AB / Inköpar- och marknadsjobb / Helsingborg
2024-12-02


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Processbemanning Svenska AB i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

Om Processbemanning
Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot ledigauppdrag.

Publiceringsdatum
2024-12-02

Om tjänsten
För en rekrytering söker vi nu en orderhanterare med kundfokus till Helsingborg! Tjänsten kommer att innefatta kundansvar i form av att bygga nya och vårda befintliga kundrelationer, orderhantering och försäljning. Arbetet sker tillsammans med kollegor i ett mindre team.

Ort: Helsingborg
Omfattning/varaktighet: 6 månaders provanställning med möjlighet till tillsvidare
Arbetstider: Dagtid

Arbetsområdet innefattar bl.a:

• Vårda befintliga kundrelationer samt hitta och skapa nya kundrelationer. Det sker genom regelbundna uppföljningar, säkerställande av kundnöjdhet samt genom att identifiera kundernas behov
• Hantera ordrar; samarbete med logistik- och produktionsteamet för att optimera orderflödet och lösa eventuella problem som kan uppstå under processen
• Försäljning; arbeta efter försäljningsmål och strategiskt planera aktiviteter för att uppnå dessa mål
• Hålla och delta i kundmöten
• m.m.

Vem är du?

• Vi ser gärna att du har högt kundfokus och trivs med ett socialt jobb
• Tidigare arbetserfarenhet inom exempelvis försäljning/säljare, kundservice eller logistikadministration
• God datorvana och erfarenhet av att arbeta i affärssystem samt Office 365
• Körkort och tillgång till bil
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift

Viktigast av allt anser vi är att du är en initiativtagande, driven och serviceinriktad person. Du tycker det är roligt med kundmöten och har ett strukturerat arbetssätt!

Låter det här som en passande utmaning för dig?
Varmt välkommen med din ansökan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042 21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se.

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-12-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Processbemanning Svenska AB (org.nr 556059-4987), http://www.processbemanning.se

Arbetsplats
Processbemanning AB

Jobbnummer
9041039

Prenumerera på jobb från Processbemanning Svenska AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Processbemanning Svenska AB: