Orderhanterare med förståelse för danska sökes

MultiMind Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos MultiMind Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena logistik, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.

För kunds räkning söker MultiMind Bemanning två orderhanterare till ett framgångsrikt och internationellt företag inom konsumentvarubranschen. Företaget är amerikanskt och har verksamhet över hela världen. Tjänsten är på deras nordiska huvudkontor i Stockholm. Dessa spännande heltidsuppdrag uppskattas pågå i ca två månader.

Du kommer att ingå i ett team som arbetar med mycket kända och spännande varumärken gentemot svenska och danska kunder. Som orderhanterare har du många utåtriktade kontakter med kunder, transportörer och grossister. I dina arbetsuppgifter ingår att ta emot och administrera kundernas order. En del av dina arbetsuppgifter innebär även att administrera reklamationer med kreditering och debitering. Vi erbjuder ett fartfyllt arbete i en internationell miljö där du får arbeta med spännande produkter som används dagligen över hela världen.

Det är ett plus om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare (kundtjänst, ordermottagning eller liknande) samt har telefonvana. Viktigast för denna roll är dock att du har arbetat med kunder och service tidigare. Mycket fokus läggs på lämplig personlighet och driv.

Vi söker dig som är noggrann, stresstålig och serviceminded. Du har förmåga att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och datorsystem. Vi ser att du behärskar både svenska och danska då du kommer att ha kontakt med kunder från både Sverige och Danmark. Du behöver inte vara flytande i danska men ska förstå språket och kunna göra dig förstådd. Du behärskar även engelska utan problem då det är företagets koncernspråk och vi ser gärna att du har goda kunskaper i MS Officepaketet.

Företaget sitter i moderna lokaler med öppet kontorslandskap. Detta är ett uppdrag på ca två månader med start i mitten av november. Vi söker dig som vill ha professionell erfarenhet från ett välkänt och framgångsrikt konsumentvaruföretag och ser detta som en rolig utmaning.

Om detta låter intressant ber vi dig att skicka din ansökan snarast, urvalsarbetet sker kontinuerligt. Tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag.

Publiceringsdatum
2013-09-12

Arbetstider och omfattning
Heltid/Visstid

Ersättning
Garantilön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-09-30
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Isabelle Rzewuski +46 8 21 67 01

Företag
MultiMind Bemanning AB

Adress
MultiMind Bemanning AB
Kungsgatan 66
11122 Stockholm

Jobbnummer
1651192

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från MultiMind Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos MultiMind Bemanning AB: