Orderhanterare med förståelse för danska sökes
MultiMind Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos MultiMind Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena logistik, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.
För kunds räkning söker MultiMind Bemanning två orderhanterare till ett framgångsrikt och internationellt företag inom konsumentvarubranschen. Företaget är amerikanskt och har verksamhet över hela världen. Tjänsten är på deras nordiska huvudkontor i Stockholm. Dessa spännande heltidsuppdrag uppskattas pågå i ca två månader.
Du kommer att ingå i ett team som arbetar med mycket kända och spännande varumärken gentemot svenska och danska kunder. Som orderhanterare har du många utåtriktade kontakter med kunder, transportörer och grossister. I dina arbetsuppgifter ingår att ta emot och administrera kundernas order. En del av dina arbetsuppgifter innebär även att administrera reklamationer med kreditering och debitering. Vi erbjuder ett fartfyllt arbete i en internationell miljö där du får arbeta med spännande produkter som används dagligen över hela världen.
Det är ett plus om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare (kundtjänst, ordermottagning eller liknande) samt har telefonvana. Viktigast för denna roll är dock att du har arbetat med kunder och service tidigare. Mycket fokus läggs på lämplig personlighet och driv.
Vi söker dig som är noggrann, stresstålig och serviceminded. Du har förmåga att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och datorsystem. Vi ser att du behärskar både svenska och danska då du kommer att ha kontakt med kunder från både Sverige och Danmark. Du behöver inte vara flytande i danska men ska förstå språket och kunna göra dig förstådd. Du behärskar även engelska utan problem då det är företagets koncernspråk och vi ser gärna att du har goda kunskaper i MS Officepaketet.
Företaget sitter i moderna lokaler med öppet kontorslandskap. Detta är ett uppdrag på ca två månader med start i mitten av november. Vi söker dig som vill ha professionell erfarenhet från ett välkänt och framgångsrikt konsumentvaruföretag och ser detta som en rolig utmaning.
Om detta låter intressant ber vi dig att skicka din ansökan snarast, urvalsarbetet sker kontinuerligt. Tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag.
Publiceringsdatum2013-09-12Arbetstider och omfattningHeltid/Visstid
ErsättningGarantilön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-09-30
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIsabelle Rzewuski +46 8 21 67 01
FöretagMultiMind Bemanning AB
AdressMultiMind Bemanning AB
Kungsgatan 66
11122 Stockholm
Jobbnummer 1651192
Observera att sista ansökningsdag har passerat.