Orderdesk - Dansktalande
Office Partner AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Partner AB i Stockholm,
Botkyrka,
Upplands Väsby,
Nynäshamn eller i
hela Sverige Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT.
Vi söker nu dansktalande personal till orderdesk.
Publiceringsdatum2008-04-15Dina arbetsuppgifterTjänsten består av mottagning av order samt kontakt och support mot danska kunder.
KvalifikationerVi söker dig som talar och skriver danska flytande. Arbetet kräver att du har gymnasieutbildning. Erfarenhet av kundtjänst/innesäljare är meriterande.
Personliga kvalifikationer:
Du är en engagerad, självgående och serviceorienterad person som är van att ha telefonen och datorn som arbetsredskap.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: danskdesk-04
Ansökan kan skickas till e-postadress:
helena.tellberg@officepartner.seFöretagOffice Partner AB
AdressOffice Partner AB
12932 HÄGERSTEN
KontorsadressSparbanksvägen 14
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-7440240
Faxnummer: 08-186867
E-postadress:
helena.tellberg@officepartner.se Jobbnummer 192626
Observera att sista ansökningsdag har passerat.