Orderadministratör till globalt företag

SW GBG / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SW GBG i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice, IT och Teknik, med placering i Göteborg, Stockholm och Malmö. SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Vårt engagemang definieras av kreativitet, nyfikenhet och ett mänskligt fokus.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook !

Har du tidigare erfarenhet av ordermottagning och trivs i en administrativ roll? Vi söker dig som vill arbeta som orderadministratör och har möjlighet att börja omgående. På kontoret i Göteborg sitter ca 50 personer och du kommer tillhöra ett mindre team där ni hanterar oderflödet. Är du den vi söker?

Tjänstebeskrivning
Du kommer i din tjänst som orderadministratör att arbeta på ett stort globalt företag som är leverantör mot fordonsindustrin. Tillsammans med dina kollegor arbetar du i affärssystemet SAP och hanterar de order som kommer in från kund. Du hanterar administrationen samt arbetar med problemsökning och lösningsfokus gentemot kunderna. Du uppdaterar korrekt information, pris och bereder fakturor. Då du hanterar många olika artikelnummer och produkter kommer din noggrannhet och effektivitet väl till användning. Du har flera kontaktytor internt och arbetar nära företagets säljare där du på sikt kan komma att stötta dem med viss säljadministration.

Lämplig bakgrund
Du har en avslutad gymnasieutbildning och har tidigare erfarenhet inom administration. För att passa hos kunden trivs du i en ansvarstagande roll där du gillar detaljer såväl som att ha ett helhetstänk. Arbetet ställer höga krav på noggrannhet och vi söker därför dig som arbetar strukturerat och har ett ordningssinne. Utöver detta tror vi att du är en lagspelare med god kommunikativ förmåga och ett naturligt sinne för service. Goda kunskaper i Officepaketet är ett krav och har du dessutom erfarenhet av att arbeta i SAP sen tidigare är detta meriterande. Då koncernspråket är engelska behärskar du detta i både tal och skrift.

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SW. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Johansson på tel 031-333 54 81 eller på frida.johansson@sw.se

Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi .

Varaktighet, arbetstid
Heltid Löpande

Publiceringsdatum
2016-08-01

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-08-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Frida Johansson +46 31-333 54 81

Företag
SW GBG

Adress
SW GBG
Kungsgatan 48A
41115 GÖTEBORG

Kontorsadress
Kungsgatan 48A, Kungspassagen

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2973155

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SW GBG

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SW GBG: