Order- och ekonomiassistent
Onepartnergroup Väst AB / Backofficejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Onepartnergroup Väst AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Nu söker OnePartnerGroup med omgående start en order- och ekonomiassistent till vår kund i Kungsbacka.
Om Kunden:
Kunden tillhandahåller medicintekniska lösningar och produkter för Moderna medicinska rum till den svenska sjukvården. Med personligt engagemang, kreativitet, mångårig erfarenhet och hög kompetens skapar de tillsammans hållbara och anpassade lösningar som blir riktigt bra och som räddar liv i tid!
Publiceringsdatum2023-06-05Om tjänstenI rollen som order- och ekonomiassistent kommer du att jobba nära resterande verksamhet och i tät dialog med teknisk kundsupport, ekonomi och lagerverksamheten. En varierande roll där du får möjlighet att arbeta både med externa och interna kontakter. Du kommer arbeta med registervård hanterar kundorder via mejl och telefon.
I rollen förväntas du på egen hand kunna driva ditt arbete framåt men även samarbeta med teamet för att uppnå högsta möjliga kundnöjdhet!
Oavsett om det gäller order, leveranssändningar, fakturafrågor eller andra frågor som kan dyka upp så har du en lösningsorienterad inställning och en passion för att hjälpa till!
Arbetsuppgifter innefattar bland annat:
• Hantera registervård
• Hantera info-mejlboxen och fördela mejlen till exempelvis säljare, tekniker, ekonomi osv
• Ge prisuppgifter/offert till kund
• Bevaka utlovade leveranstider
• Uppdatera orderinformation löpande
• Svara på förfrågningar gällande reservdelar
• Underhåll och arbete ärendehanteringssystem och affärssystem
ProfilFör att lyckas i rollen som order- och ekonomiassistent söker vi dig som på ett självständigt och organiserat sätt driver ditt arbete framåt. Det är viktigt att du är en nyfiken, lösningsorienterad och hjälpsam person som inte är rädd för att rycka in och vara behjälplig när det behövs. Som person är du positiv, noggrann och analytisk med ett öga för processer och flöden. Du är stresstålig och snabbtänkt och har inga problem med förändringar. För att trivas i denna roll ser vi att du är en tekniskt intresserad person som har intresse för att lära sig om produkten.
Kvalifikationer: Tidigare arbetserfarenhet av att arbeta med registervård, ekonomi, inköp och orderhantering (meriterat med ett medicintekniskt intresse).
Tidigare erfarenhet av att arbete kundfokuserat.
Vana av att arbeta i olika affärssystem.
Systemkunskaper inom Business Central, Excel och MS Office
Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
Start: Omgående
Sysselsättningsgrad: Heltid
Arbetstider: Vardagar 8:00-16:30
Vad händer efter min ansökan?
Innan sista ansökningsdag har passerat går vi igenom din ansökan för att se hur väl din profil matchar kraven för tjänsten. Ser vi dig som en av våra potentiella kandidater kommer vi kontakta dig för en intervju. Om du inte går vidare i processen blir du informerad om detta senast när vi har tillsatt tjänsten. Vi intervjuar kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vänta därför inte med att söka!
På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via mail.
Välkommen till Sveriges lokalaste rekryterings- och bemanningsföretag du också.
www.onepartnergroup.se Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-07-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare OnePartnerGroup Väst AB (org.nr 559041-3083)
Arbetsplats OnePartnerGroup AB
Kontakt Rebecka Svensson
rebecka.svensson@onepartnergroup.se Jobbnummer 7852212
Observera att sista ansökningsdag har passerat.