Öppet Hus i Ulricehamn onsdagar kl 14:30-15:30
OnepartnerGroup Borås AB / Lagerjobb / Ulricehamn
2019-01-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Öppet Hus i Ulricehamn onsdagar kl 14:30-15:30" (publicerad 2019-02-18) ⬅️
Visa alla lagerjobb i Ulricehamn,
Borås,
Mullsjö,
Tranemo,
Svenljunga eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos OnepartnerGroup Borås AB i Ulricehamn,
Borås,
Tranemo,
Svenljunga,
Herrljunga eller i
hela Sverige Redo för nästa steg? Välkommen till Öppet Hus!
Om oss
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på 45 orter i Sverige och har över 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav.
För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder.
www.onepartnergroup.se På onsdagar har du möjlighet att träffa oss på vårt kontor i Ulricehamn på Strandgatan 30.
Kanske vill du veta mer om OnePartnerGroup, eller få en chans att presentera dig?
Oavsett är du välkommen på en kopp kaffe mellan 14:30-15:30.
Ingen föranmälan krävs. Ta gärna med dig ditt CV + personligt brev om du inte redan är registrerad på vår hemsida.
Vid frågor kontakta
marie.ronnfalk@onepartnergroup.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader
Publiceringsdatum2019-01-14ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-01-16
Ange följande referens när du ansöker: 8264
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMarie Rönnfalk
FöretagOnePartnerGroup Borås AB
AdressOnePartnerGroup Borås AB
Göteborgsvägen 99
50460 Borås
KontorsadressGöteborgsvägen 99
Jobbnummer 4553750
Observera att sista ansökningsdag har passerat.