Operativ Teamleader inom Kundservice
Avanzera AB / Försäljningsjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Lekeberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera AB i Nacka,
Haninge,
Falköping,
Södertälje,
Uppsala eller i
hela Sverige Vårt uppdrag:
Avanzera söker nu en Teamleader inom kunderservice för vår kund som tillhandahåller medicinteknikprodukter på den nordiska marknaden. Det är främst läkemedel och tjänster som underlättar behandling med parenterala läkemedel i hemmiljö. De prioriterade områdena är Diabetes samt Parkinsons sjukdom men även immunbrist, Pulmonell Hypertension och Smärta.
Tjänsten är på heltid och uppdraget är tänkt att starta så snart som möjligt alternativt enligt överenskommelse. Initialt är detta ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och arbeta ute hos kund under ca 6 månader för att sedan bli överrekryterad. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön. Du har fast månadslön, innevarande månad, samt betald semester. Tjänsten är stationerad i Nacka Strand och kontoret är något utöver det vanliga med närheten till vattnet.
Publiceringsdatum2017-01-17Dina arbetsuppgifterDu kommer att arbeta och leda enheten för Kundservice til en början men på sikt även bygga upp en ny enhet som kommer att kallas "Backoffice". Förutom Kundservice kommer även då enheterna Inköp & Logistik samt Reklamationer & Techsupport att ingå. Totalt en grupp på 6-7 personer.
Förutom att leda och få mig sig gruppen kommer du att arbeta operativt med b la följande arbetsuppgifter;
• Hantera order
• Registervård - kunder, artiklar och priser
• Paketsökning
• Kontakt med externt lager
• Utveckla rutiner för att automatisera orderflödet
• Ta fram försäljningsstatistik vid upphandlingar
BakgrundDu är van vid kundkontakter samt har haft formellt personalansvar i några år, gärna som teamleader. Som person är du positiv, ödmjuk, lösningsorienterad och förändingsbenägen. Du har, som minst, gymnasieutbildning och har goda kunskaper i engelska. Kan du något av de övriga nordiska språken är det meriterande. För att lyckas i rollen bör du vara en god lagspelare som ser det som en självklarhet att man stöttar varandra i arbetet mot gemensamma mål.
Sök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan idag!
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på
www.avanzera.se eller
www.facebook.com/AvanzeraVaraktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-16
Ange följande referens när du ansöker: 867
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCamilla Jonsson 0854528304
Helena Elvin Guillemain 0854528305
FöretagAvanzera AB
AdressAvanzera AB
Box 853
10137 Stockholm
KontorsadressBox 853, Stockholm
Jobbnummer 3266746
Observera att sista ansökningsdag har passerat.