Operativ inköpare till Luleå
Clockwork Bemanning & Rekrytering AB / Inköpar- och marknadsjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Clockwork Bemanning & Rekrytering AB i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Överkalix eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2023-11-02Om företagetHej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) - vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i "bättre-framtids-branschen". Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på
www.clockworkpeople.seOm företagetSSAB har tagit fram en strategisk färdplan för att revolutionera järn- och ståltillverkning och att bli världens första stålföretag som levererar fossilfritt stål till världsmarknaden år 2030. Vill du vara med på denna resa är detta rollen för dig!
ArbetsuppgifterDu kommer att tillhöra det operativa inköpsteamet i Luleå som ansvarar för SSABs inköp av varor och tjänster till kärnverksamheten. Som operativ inköpare arbetar du med den operativa inköpsprocessen för specifika varor och tjänster på ett kostnadseffektivt sätt. Du säkerställer att beställare/användare erhåller rätt leverans i rätt tid i enlighet med gällande avtal och villkor. Som operativ inköpare hanterar du ett högt flöde av anmodan/inköpsordrar. I detta flöde är det viktigt att hantera avvikelser gällande kvalitét och leverans från våra leverantörer samt ha en kontinuerlig dialog med våra beställare gällande status på lagda orders samt avtal och priser och ingå som deltagare i varugruppsteam. Du kommer även hantera fakturor, leveranskontroller, handläggningar av förseningar samt reklamationer.
ProfilVi söker en drivande och initiativrik medarbetare som trivs med att arbeta i team men kan även arbeta individuellt, har ett övergripande synsätt, god analytisk förmåga, och god affärsmässighet. Vi värdesätter också egenskaper som skapar förutsättningar för ett gott samarbete och kommunikation med övriga intressenter i organisationen, för att realisera våra gemensamma mål och strategier. Vi ser även att du är snabb på att sätta dig in i nya system och har en god datavana. Eftergymnasial utbildning och erfarenhet från tidigare arbete inom dessa områden är meriterande. Du har goda kunskaper i engelska i tal och skrift och känner dig trygg med att presentera och kommunicera information både på svenska och engelska. Tjänsten startar omgående och i första hand blir du uthyrd som konsult via oss på Clockwork men ambitionen är att bli fast anställd hos kunden efter.
Så ansöker duVi tillämpar löpande urval så skicka in din ansökan redan idag! Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Frida Lundberg via mejl:
frida.lundberg@clwork.se eller telefon 073-351 27 38.
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-11-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "14770".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Clockwork Bemanning & Rekrytering AB (org.nr 556913-7325),
http://www.clockworkpersonal.se Arbetsplats Clockwork Norra Norrland AB
Kontakt Frida Lundberg
frida.lundberg@clwork.se +46 73 351 27 38 Jobbnummer 8234531
Observera att sista ansökningsdag har passerat.