Operativ Inköpare
Framtiden i Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Värnamo
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Värnamo,
Hylte,
Gnosjö,
Gislaved,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Värnamo,
Hylte,
Gnosjö,
Gislaved,
Vaggeryd eller i
hela Sverige DINA ARBETSUPPGIFTER
I rollen som operativ inköpare kommer du att arbeta på inköpsavdelningen ihop med 19 kollegor, varav 7 på operativt inköp. Inledningsvis kommer du få möjlighet till introduktion av kollegor som stöttar dig för att bli trygg i dina arbetsuppgifter och företaget.
Du kommer att arbeta med operativt inköpsarbete som inkluderar:
• Orderhantering och förfrågningar
• Daglig kontakt och ärendehantering med leverantörer och säljare
• Hantera och lösa ärenden och ordar vid eventuella förseningar eller justeringar
Du ges möjlighet att utvecklas både i en spännande roll och i ett spännande företag.
Tjänsten är ett vikariat fram till årsskiftet med goda möjligheter till förlängning.
OM FÖRETAGET
Vår kund är ett stort tradingbolag med kunder världen över.
Mer information om företaget ges vid intervjutillfälle.
DIN PROFIL
Skallkrav:
Arbetslivserfarenhet av inköp, administration eller likande kontorsarbete
Svenska och engelska i tal och skrift
Kunskaper i Excel
Meriterande:
Erfarenhet av affärssystemet Jeeves
Tidigare arbetat med operativt inköp
Personlighet:
Vi söker dig som är en självgående, driven och serviceinriktad person som känner stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du förstår värdet av trevligt bemötande, är lösningsorienterad samt har förmågan att se helheter.
Du kommer ha mycket kontakt med leverantörer och vi ser därför att du har god kommunikationsförmåga och har hög social kompetens. Du är en positiv person som trivs i ett högt tempo samt vill bidra på din arbetsplats.
OM OSS
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
VILLKOR
Startdatum: Snarast
Placeringsort: Värnamo
Arbetstider: Kontorstider
Omfattning: Heltid
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidareanställning 40 Timmar
Publiceringsdatum2022-01-12ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-02-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagFramtiden i Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ZR_45680_JOB".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Framtiden i Sverige AB (org.nr 556686-5142),
http://www.framtiden.com Arbetsplats Framtiden AB
Kontakt Tobias Lindgren
tobias@framtiden.com Jobbnummer 6242165
Observera att sista ansökningsdag har passerat.