Operations Manager till Webhelp Nordic i Stockholm!
Webhelp Nordic / Ekonomichefsjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Täby,
Upplands-Bro,
Vallentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Webhelp Nordic i Upplands Väsby,
Solna,
Stockholm,
Norrköping,
Linköping eller i
hela Sverige Vill du vara delaktig i en spännande och expansiv resa tillsammans med ett fantastiskt team hos Webhelp Nordic? Vi söker nu en Operations Manager som tillsammans med oss vill bygga kultur och kvalitet i ett växande företag med spännande kunder.
Vi söker dig som vill arbeta som Operations Manager hos Webhelp Nordic i en snabb och föränderlig bransch där krav på hög kompetens och stort fokus på kundupplevelsen alltid finns närvarande.
Tjänsten som Operations Manager innebär att leda produktionen av kundservicetjänster inom ett av våra kunduppdrag. Den primära uppgiften är att ansvara för finansiella, försäljningsmässiga och kvalitativa nyckeltal.
I ledarskapet ingår också att coacha, leda och utveckla våra Team Managers som i sin tur ansvarar för en större grupp medarbetare.
Dina praktiska arbetsuppgifter består bland annat av:
Personalansvar för våra ledare som innebär bl. a medarbetarsamtal och lönesättning men framförallt att utveckla ledarskap och prestation Operativt ansvar över nyckeltalen för kundleveransen Driva och utveckla våra kundservicetjänster i tät samverka med ditt team och med uppdragsgivaren.
Ekonomisk uppföljning tillsammans med ledningen av kontot
Att vara kontaktperson mot och kontinuerligt bibehålla samt utveckla relationen till uppdragsgivaren
Kvalifikationer: Universitets-/högskoleutbildning eller motsvarande inom ekonomi, organisation & ledarskap etc. samt relevant yrkeserfarenhet Kommunikativ förmåga, både muntligt och skriftlig . God datorvana Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga, samt engelska. Tidigare erfarenhet av personalansvar samt goda omdömen från ditt ledarskap Analytisk förmåga Presentationsteknik
Du är strukturerad, är initiativrik och fokuserad på att nå resultat. Du drivs av att utveckla verksamheten för att alltid ligga i framkant. Du har en naturlig entusiasm och engagemang att genom dina medarbetare nå och överträffa dina och deras mål. Du tycker om att se dina medarbetare växa och utvecklas. För att lyckas i rollen behöver du vara en naturlig team player som har lätt att skapa och behålla relationer. Du skall även ha förmågan att ta egna initiativ och arbeta självständigt.
Meriterande
* Erfarenhet inom kundservicearbete, försäljning och ekonomi.
Som arbetsgivare ställer Webhelp höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet och attityd som är avgörande.
Om Webhelp Nordic
Webhelp är ett globalt företag specialiserade inom kundupplevelse, betalningshantering, försäljning samt marknadsföring över sociala och digitala kanaler. Ni hittar oss i 26 länder med 35.000 medarbetare. Vårt huvudkontor ligger beläget i Paris, Frankrike och vi har de senaste 4 åren haft en tillväxt på över 250 %. Våra kontor i Sverige finns placerade i Norrköping, Stockholm, Göteborg, Kalmar, Umeå och Östersund. Vi samarbetar med några av världens mest progressiva varumärken som Sky, Shop Direct, Bouygues, Direkt Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors och Valentino.
Om jobbet
Ort
Stockholm
Arbetstid / Varaktighet
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 % med 6 månaders provanställning.
Tillsättning sker enligt överenskommelse
Lön / Förmåner
Lön enligt överenskommelse
Friskvårdsbidrag
Massagebidrag
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-03-05ErsättningFast lön
100%
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJennie Olsson
jennie.olsson@nordic.webhelp.com +46 8 5010 4000
FöretagWebhelp Nordic
AdressWebhelp Nordic
Solna Torg 3 Box 4006
16904 Solna
KontorsadressSolna Torg 3 Box 4006
Jobbnummer 4000824
Observera att sista ansökningsdag har passerat.