Onsite- Supporttekniker Som Brinner För Att Ge Service!
JobBusters AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos JobBusters AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Arbetsuppgifter
Vi söker just nu efter en junior onsite-tekniker som vill arbeta inom supportteamet på ett välkänt modeföretag! Har du en passion för IT och trivs i rollen där du får hjälpa andra kollegor med att lösa IT-relaterade problem på ett serviceinriktat sätt? Då är detta uppdraget för dig! I rollen som junior onsite-tekniker får du möjligheten att bli del av att glatt team i hjärtat av organisationen där du arbetar nära dina kollegor såväl inom teamet som andra inom kollegor inom bolaget med en bred variation av IT-relaterade arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta med alltifrån daglig operativ support, exempelvis med installation av hårdvara och incidenthantering, men också agera support i projektaktiviteter relaterat till deras nya aktivitetsbaserade kontor och säkerställa att alla teknik fungerar vid events. Vidare ansvarar du för att ta emot 2nd line support ärenden via såväl deras plattform, mail, telefon och onsite, främst inom hårdvara gällande data, smartphones och annan IT-utrustning. Du arbetar enligt fastställda riktlinjer och rutiner och arbetar proaktivt för att förenkla IT för dina kollegor! För rätt person kan det finnas väldigt stora möjligheter för dig att även utvecklas vidare inom teamet.
Känns detta som uppdraget för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan snarast möjligt då processen är i full gång!
Företagspresentation
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb. Uppdraget utförs hos vår kund i Stockholm.
Kvalifikationer
• Du har utbildning inom relevant område.
• Du tidigare erfarenhet av att arbeta inom liknande supportroll och har generellt god IT-kompetens.
• Du har erfarenhet av att arbeta i en social roll med många kontaktytor och med att lösa IT-relaterade problem av varierad karaktär.
• Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift.
Personliga egenskaper
Som person söker de sig som är älskar att ge utmärkt service och som vill vara med och bidra till att dina kollegor får hjälpa med deras IT-problem. Du trivs i en miljö där du träffar mycket nya människor, får arbeta strukturerat men också får byta fokus och prioritera om vid förändringar. Du har lätt för att anpassa sig till förändringar som uppstår och är lösningsorienterad. Vidare är du en lagspelare som har en god kommunikationsförmåga.
Lön
Lön, enligt överenskommelse.
Tillträde och ansökan
Heltid, med önskad start 2018-12-02 t.o.m. 2019-04-30, med stor möjlighet till förlängning. I tjänsten kan det i vissa projekt/ vid tillfällen förekomma arbete kvällstid och på helger. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande.
Sökord: onsite, supporttekniker, 1st line support, 2nd line support, it-tekniker
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
Publiceringsdatum2018-10-30ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-30
Ange följande referens när du ansöker: 2750
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMalin Jagerholm 08 525 24 012
FöretagJobBusters AB
AdressJobBusters AB
Wennerbergsgatan 10
11258 Stockholm
KontorsadressWennerbergsgatan 10
Jobbnummer 4431804
Observera att sista ansökningsdag har passerat.