On-site / Tekniker / IT-support / Täby / Atea

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Täby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Täby, Vallentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Sollentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Täby, Vallentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Sollentuna eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2020-01-21

Företaget
Atea är det svenska landslaget inom IT-infrastruktur och har samlat IT-branschens största hjärtan och snabbaste hjärnor. Medarbetare som brinner för att vara med och bygga ett bättre Sverige med hjälp av IT, medarbetare som tar personligt ansvar och sätter laget före jaget. För Atea är det därför viktigt att du, liksom Atea, lever efter dessa värderingar.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som junior on-site tekniker kommer du vara ute hos Ateas kund i Täby för att hantera och installera om datorer/laptops till Windows 10 och den nya SCCM-lösningen. Detta gäller enheter som finns inom Täby kommuns alla skolor och sociala enheter. Du arbetar på egen hand med stöttning/styrning från huvudkontoret där du dagligen avrapporterar dina ärenden i Ateas ärendehanteringssystem.


Kvalifikationer
• Erfarenhet av servicerelaterat yrke, exempelvis från kundtjänst
• Erfarenhet av Windows 10 & SCCM / ConfigMgr
• Tekniskt intresse inom hård- och mjukvara
• Meriterande med utbildning inom IT/teknik
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• Körkort B

Vi tror att du som söker denna tjänst trivs i en roll där du får ta ansvar för din egen utveckling och driver ditt arbete framåt. Med en positiv attityd antar du och löser de problem samt utmaningar du stöter på. Vidare är du mån om att ge förstklassig service och att alltid sätta användaren i fokus. Vi ser att du på ett prestigelöst sätt dig tar dig an ditt arbete. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Täby
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, support, teknisk support, tekniker, 1st line, teknik, datorer, installationer, onsite, servicedesk, helpdesk, drift, Stockholm, heltid, Atea, helpdesk, mjukvara, hårdvara, first line support, Täby

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-02-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5053368

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: