Områdesansvarig till HomeMaid
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Halmstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Halmstad,
Laholm,
Båstad,
Falkenberg,
Ängelholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Halmstad,
Laholm,
Båstad,
Falkenberg,
Ängelholm eller i
hela Sverige Vill du bli en del av ett företag i tillväxtfas? Har du tidigare erfarenhet av planering, administration och kundkontakt? HomeMaid AB är ett företag med högt i tak, engagemang och familjär känsla. Halmstad expanderar och söker nu en till Områdesansvarig. Läs mer om tjänsten!
Om HomeMaid
Företaget har sedan 1997 hjälpt tusentals familjer med veckostädning, hushållsnära tjänster och annan städhjälp, så att de får tid till det som är viktigt på riktigt. Rent magiskt, faktiskt! Företaget finns idag representerat på 18 orter och erbjuder hemservicetjänster till privatpersoner och företag.
Publiceringsdatum2021-10-08Om tjänstenRollen innebär att du, tillsammans med dina kollegor som består av serviceassistenter, teamledare, områdesansvariga, distriktchef och en regionchef ser till att allt flyter på som det ska. Rollen är bred och företagets framgångar bygger på ett säljande arbetssätt där kunden kommer tillbaka och att teamet når sina sälj- och aktivitetsmål.
Dina arbetsuppgifter innebär bland annat att planera schema för ca 35 serviceassistenter. Det gäller att planera både kort- och långsiktigt samt täcka nya behov som uppkommer med kort varsel. Ditt arbete innebär nära kontakt med kunder, såväl nya som befintliga, via telefon eller besök. Utifrån deras behov och önskemål för du en lösningsorienterad dialog och hittar bästa möjliga tjänst för respektive kund. Mycket av rollen innebär också rekrytering av nya medarbetare. Du kommer dessutom att ansvara för upplärning och implementering av rutiner internt på kontoret samt med introduktion av nya medarbetare.
Du har din arbetsplats på kontorer i Halmstad, där också huvudkontoret finns. Du bör vara hyffsat morgonpigg då dagen drar igång strax innan 07:00, måndag-fredag.
Om dig
Vi söker dig med tidigare erfarenhet av att arbeta administrativt, kundorienterat och serviceinriktat. Eftergymnasial utbildning inom relevant område, ex HR, ekonomi, administration, är starkt meriterande. Du har tidigare arbetserfarenhet av att på något sätt leda personal samt vana att
hantera kunder. God datorvana, körkort B samt flytande svenska och engelska i tal och skrift är krav för tjänsten.
För att nå framgång i denna tjänst är det viktigt att du är nyfiken, flexibel och är bra på att ha många parallella arbetsuppgifter igång samtidigt. Du är vass på att prioritera och får energi snarare än blir stressad av ett stundtals högt arbetstempo. Som person är du någon som inte tvekar att kavla upp ärmarna och hjälpa till där det behövs, trots att det ibland innebär att din planering kastas om. En god förmåga att leda sig själv samt ett lösningsorienterat sätt är viktigt för att trivas. Har du glimten i ögat och en god social kompetens kommer du att lyckas i rollen.
Om anställningen
HomeMaid har i denna rekrytering valt att samarbeta med Adecco. Frågor och ansökningar besvaras och behandlas av Adecco.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med start omgående eller enligt överenskommelse. Du kommer att bli anställd direkt hos HomeMaid. Urvalet sker löpande så skicka in din ansökan snarast möjligt. Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontakta gärna rekryterare Hanna Bonli om du har frågor, på 0736 84 77 73 eller
hanna.bonli@adecco.se.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Dagtid/Tillsvidare
Ersättningfast lön/Friskvårdsbidrag
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-11-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-35828".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Jobbnummer 6028420
Observera att sista ansökningsdag har passerat.