Office Manager till Expeditionsresor!
Middlepoint AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Middlepoint AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Järfälla,
Täby eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2023-07-21Om tjänstenVi på Middlepoint söker en ny servicestjärna till vårt team!
Som Office Manager och koordinator erbjuds du en möjlighet till ett socialt, självständigt och utvecklande arbete. Du blir anställd som servicekonsult på Middlepoint men jobbar hos vår kund, Expeditionsresor - ett spännande och roligt företag som jobbar med äventyrsresor. Som Office manager och koordinator har du det övergripande ansvaret för såväl leverans och utveckling av servicen som administration. Tjänsten är varierad med mycket frihet under ansvar och i dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
• Välkomna medarbetare och kunder
• Ekonomiadministration, fakturering, kvittohantering
• Hantera administrativa arbetsuppgifter i CRM-system
• Telefon och mail
• Posthantering och bud
• Ansvara för kontoret, dess trivsel och övriga lokalrelaterade frågor
• Sköta arbetsplanering för assisterande kontorshjälp
• Övriga administrativa arbetsuppgifter för att underlätta och möjliggöra den dagliga verksamheten såsom beställning av kontorsmaterial och dagligvaror
Vem är du?
Du är en riktig servicestjärna som brinner för mötet med människor! Du är en orädd doer med skinn på näsan som kan ta egna initiativ och arbeta varierat kring administration och service. Du trivs med att vara spindeln i nätet, ha många bollar i luften och arbeta socialt. För att passa in i rollen tror vi att du är en person som alltid sätter kunden först, är välkomnande, positiv och lösningsorienterad. Du är strukturerad och trivs med att ha en ansvarsroll, är initiativtagande och utveckling är en drivkraft. Du ser lösningar där problem uppstår, är noggrann och självgående.
Krav för tjänsten
• Talar flytande svenska och engelska
• Erfarenhet av service- och administrativt arbete
• Meriterande med erfarenhet från liknande roll; tex. Office Manager, koordinator, assistentroller, receptions- eller kontorsansvar samt projektledning
• Bekväm med Microsoft Office-paketet och god systemvana
Om Anställning
Anställning: Tillsvidareanställning med sex månaders inledande visstidsanställning
Start: augusti 2023
Arbetstider: Måndag till fredag kontorstider
Sysselsättningsgrad: 100%
Om Middlepoint
På Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Om du är en serviceprofil som vill äga ditt uppdrag och varje dag arbeta proaktivt för ständig utveckling av ditt eget servicearbete så har du hamnat helt rätt. Här erbjuder vi självständiga arbeten hos fantastiska varumärken där du verkligen får vara med och göra skillnad. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019 och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Middlepoint är ISO-certifierade inom kvalité (9001) och miljö (14001) och är ett helägt dotterbolag till Coor -
www.coor.com (
http://www.coor.com/)Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.
Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:
http://instagram.com/middlepoi... (
http://instagram.com/middlepointab)Vännerna på Middlepoint!
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-08-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Middlepoint AB (org.nr 556789-6864),
http://middlepoint.se/ Arbetsplats Middlepoint
Kontakt Julia Danielsson
julia.danielsson@middlepoint.se Jobbnummer 7980472
Observera att sista ansökningsdag har passerat.