Office Manager till bolag i Solna
KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2021-06-28Om tjänstenÄr du en serviceminded person med ögat för detaljer? Har du tidigare arbetat i reception och trivs i en mångsidig roll där du får ta mycket ansvar?
Vi söker nu en glad och framåt office manager till en av våra kunder verksam inom fastighetsbranschen. Hos vår kund ges du möjlighet att arbeta i en roll som både är administrativt och kundnära. Tycker du att detta låter intressant? Sök tjänsten redan idag!
Om oss
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering-, bemanning- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.
Vid en direktrekrytering hjälper vi kunden med hela rekryteringsprocessen och berättar gärna mer om aktuell kund under en intervju hos oss.
Dina arbetsuppgifterSom office manager är du ansvarig för kontorslokalen och den interna service som krävs för en arbetsplats. Du är även administrativt chefsstöd och koordinerar viss administration för hela Sverige. Du är det första ansiktet som alla möter när de kommer in, där det är viktigt att du skapar en positiv upplevelse för alla medarbetare och besökare.
I rollen ansvarar du bland annat för:
• Bemanning av receptionen mellan 8-17 och tar emot besökare och varor/bud.
• Brandskydds- och utrymnings organisation och säkerhet.
• Ansvarig kontakt mot hyresvärden och leverantörer kopplade till drift och funktionalitet av kontoret
• Underhåll och funktionalitet av mötesrum, teknik så som skrivare etc. och inköp av kontorsmateriel.
• Att städning sköts och att gemensamhetsutrymmen alltid är representativa.
• Posthantering och fakturascanning.
• Trivselaktiviteter så som fika och matbeställningar och skapar stämning kring högtider.
• Mötesbokningar, konferenser och event.
• Uppdatering passerkort/blipp
KvalifikationerVi söker dig som har tidigare erfarenhet av en liknande roll där du haft kontorsansvar eller motsvarande. För att komma i sin rätt som office manager hos vår kund är du framåt och tar mycket egna initiativ. Du är självgående i ditt arbete och tar med glädje an uppgifter från ax till limpa. Som person är du glad, serviceminded, noggrann och duktig på att bygga relationer. Du har även en förmåga att se vad som behövs göras och ser till att det blir gjort. Vidare behärskar du det svenska och engelska språket väl och har god kommunikativ förmåga.
I rollen som office manager är du kundens första möte, vilket ställer krav på att du är representativ och professionell i ditt bemötande både mot kund och kollegor. Vidare trivs du i en ansvarstagande roll där du får koordinera och planera för att det dagliga arbetet ska flyta på så bra som möjligt.
Övrig informationDetta är en direktrekrytering till vår kund med tillsättning under September 2021. Tjänsten är på heltid. Vi arbetar med löpande urval och rekommenderar dig att skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor, kontakta ansvarig rekryterare Lisa Hägglund på 08-663 99 00.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-07-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKFX HR-partner Skandinavien AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4427".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143),
http://www.kfx.se Arbetsplats KFX HR-partner Stockholm AB
Jobbnummer 5834397
Observera att sista ansökningsdag har passerat.