Office Manager med känsla för service!

Novare Interim & Recruitment AB / Administratörsjobb / Stockholm
2020-02-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Office Manager med känsla för service!" (publicerad 2020-02-21) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Novare Interim & Recruitment AB i Stockholm, Danderyd, Upplands Väsby, Södertälje, Uppsala eller i hela Sverige

https://novare.se/interim-and-recruitment/

Brinner du för att leverera högklassig service och skapa en trivsam och energigivande arbetsplats? Trivs du också med att arbeta koordinerande och vara den som ser till att vardagen flyter på? Då är det kanske dig vi söker för rollen som Office Manager!


Om rollen

Som Office Manager har du en central och viktig roll på en dynamisk och händeslerik arbetsplats. Med sinne för service, administration och koordinering ansvarar du för att säkerställa att tillvaron på kontoret flyter på men även bidra med förbättringar och utveckling inom ditt ansvarsområde. Detta är den perfekta rollen för dig som vill arbeta flexibelt och brett där du med fingertoppkänsla och egna initiativ håller servicenivån på topp. I rollen kommer du att:

• Ta emot och vara det första intrycket för externa besökare, kunder och leveranser
• Delta i planering och genomförande av event såsom seminarier, kontorsaktiviteter och konferenser
• Hantera inkommande post och leverantörsfakturor
• Skapa trivsel och energi på arbetsplatsen samt var behjälplig för dina kollegor
• Hjälpa till med introduktion och onboarding av nya medarbetare
• Ansvara för inköp och beställningar till kontoret såsom lunchbeställningar och kontorsutrustning
• Hantera felanmälan och kontakten mot leverantörer och fastighetsägare
• Utföra övriga administrativa arbetsuppgifter såsom felanmälan, uppföljning av tidsrapportering, scanning av fakturor och möteslogistik

För rätt person har du stor möjlighet att påverka och vara med vid utformningen av rollen samt din egna utveckling!


Vem söker vi?

Vi söker dig som som har:

• Genomförd gymnasieutbildning
• Minst två års erfarenhet inom service
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
• God datorvana

Vi ser det som meriterande om du har:

• Tidigare erfarenhet som Kontorsansvarig, Kontorsassistent och/eller Receptionist

För att lyckas och trivas i rollen har du ett stort eget driv och du brinner för att ge högklassig service. Därtill sprider du gärna energi och glädje samt trivs i en miljö som präglas av högt tempo, engagemang och innovation. Vi tror även att du har förmågan att tänka utanför boxen kring förbättringsområden och aktiviteter som bidrar till att stärka förtagskulturen och miljön på arbetsplatsen.


Övrig information

Start: Enligt överenskommelse, med hänsyn till eventuell uppsägningstid.
Omfattning: Heltid, tillsvidare.
Placering: Stockholm

Är detta möjligheten du letat efter? Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan, notera att vi ej tar emot ansökningar via mail utifrån GDPR. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan uppdraget är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2020-02-11

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-02-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Novare Interim & Recruitment AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Novare Interim & Recruitment AB (org.nr 556633-8017), http://https://novare.se/interim-and-recruitment/

Arbetsplats
Novare Interim & Recruitment

Jobbnummer
5091456

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Novare Interim & Recruitment AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Novare Interim & Recruitment AB: