Office Manager hos MVI

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi söker efter en administrativ servicestjärna som ser lösningar och proaktivt arbetar för en välfungerande vardag på kontoret med syfte att skapa trivsel.

Som Office Manager är du den viktigaste funktionen när det kommer till att ha ordning och reda på kontoret. Du ser till att besökare känner sig sedda och välkomnande samt supporterar ditt team med administrativa uppgifter.

Kontoret som ligger centralt vid Engelbrektsplan bjuder på en varierad vardag då du ena dagen planerar och koordinerar möten och konferenser och andra dagen assisterar en partner med administration. Arbetstiderna som Office Manager är helgfria vardagar 08:30-17:30. Arbetet sker fysiskt på kontoret.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Ansvarig över kontorsmiljö och eventuella inköp som berör kontoret
• Assisterar kollegor löpande med bokningar och enklare administration
• Koordinerar evenemang, möten, personalevent och konferenser
• Ta emot inkommande samtal, hanterar post och säkerställer att information förmedlas vidare till partners
• Ta emot besökare och skapa trivsel genom god service samt ser till att samtliga utrymmen på kontoret är städade och organiserade
• Hanterar utskick och inbjudningar
• Daglig kontakt med finansiella instanser som rådgivare, advokater, institut och myndigheter

Om dig
Vi söker dig som långsiktigt vill arbeta med en serviceinriktad kontorstjänst där du på daglig basis får ansvara för trivsel och support till MVI besökare och kollegor. Du kommer att arbeta tillsammans med ett mindre team som stundvis är ute hos bolagen. Därför ser vi gärna att du kan arbeta självständigt.

Som person är du initiativtagande och samvetsgrann, det går att lita på att du slutför dina arbetsuppgifter. Du ställer frågor om det är något du inte förstår och du söker efter nya vägar för att förenkla ditt arbete och lära dig mer om verksamheten för att utveckla tjänsten på sikt. Vi tror att du som söker denna tjänst har en bakgrund inom administration eller service och besöksnäringen.

Viktigt för tjänsten är:
• God datorvana (Office365)
• Kan uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska
• Har en servicebakgrund

MVI
Våra grundare har arbetat ihop i tjugo år och har startat och utvecklat flera företag tillsammans. De förstår hur mycket passion, energi, tid, risk och uthållighet som behövs, hur ensamt det kan kännas och hur mycket som står på spel. Vi vet också att tillväxt handlar om så mycket mer än slutresultatet. Det är ett sätt att vara och tänka som gör att du kan se möjligheter och väljer att agera. Det handlar också om att skapa utrymme för människor att utforska, växa och ge sitt bästa.

Läs mer på https://www.mvi.se/

Om ansökan
Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Sara Höglund eller Anette Bergman. Sara.hoglund@adecco.se eller anette.bergman@adecco.se.

Vi tar inte emot ansökningar via e-mail. I denna rekrytering förekommer personlighetstester samt bakgrundskontroll med kreditupplysning och registerkontroll. Vi planerar att inleda intervjuarbetet under augusti, vänta därför inte med din ansökan!

Välkommen med din ansökan!

Sökord
MVI, Office Manager, Administratör, Sekreterare, Assistent, Service, Kundtjänst, Investment, Stockholm, Jobb, Serviceorienterad

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-08-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Jobbnummer
8796839

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: