Office Manager

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
2021-12-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Office Manager" (publicerad 2022-01-04) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2021-12-01

Om tjänsten
Som Office Manger kommer du att arbeta i en bred roll med varierande arbetsuppgifter. Du kommer samarbeta med företagets olika avdelningar. Du ansvarar för den dagliga driften av kontoret och stöttar kollegorna i deras arbete. Allt från att ta fram marknadsmaterial och rapporter till logistik planering: bokning av flyg och hotell.

I din roll som Office Manager kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Stödja det snabbväxande nordiska teamet i Stockholm
• Hantera inkommande mejl, samtal, välkomna gäster, agera värd/värdinna
• Komplex agendahantering och logistisk planering: bokning av flyg och hotell
• Ansvarig för distribution och skapande av formella dokument såsom mötesdagordning och protokoll, pressmeddelanden och presentationer
• Underhåll av webbsidor, inlägg i sociala medier och andra marknadsföringsaktiviteter
• Inköp/beställa kontorsmaterial, matvaror, kontorsunderhåll, hålla kontakt med städföretaget, IT-företaget, hyresvärden, etc.
• Organisera onboarding för nya medarbetare
• Översätta pressmeddelanden från engelska till svenska

Tjänsten som Office Manager är ett konsultuppdrag och täcker upp för ett föräldravikariat, vi ser gärna att man finns tillgänglig efter årsskiftet.

Om dig
Vi söker dig som har 2 till 3 års arbetslivserfarenhet i en liknande roll, gärna inom ett investmentbolag.

Viktigt för tjänsten är:
• Att ha erfarenhet av Office 365-program är ett måste. Erfarenhet av MailChimp, Wordpress, Social Media är meriterande
• Har goda kunskaper i både svenska och engelska. Nederländska, tyska och/eller andra nordiska språk är meriterande.
• Är stresstålig och är lösningsorienterad
• Är en flexibel lagspelare och serviceminded

Vi kommer att lägga stor vikt vid ersonlig lämplighet.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Randa Ståhle via randa.stahle@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-12-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-36347".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Övrig information om företaget/organisationen
Offentliga upphandlingar där Adecco Sweden AB varit leverantör

Jobbnummer
6144012

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: