Office Coordinator till Aditro Logistics
Aditro Logistics Staffing AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Aditro Logistics Staffing AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Om oss
Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se
Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden.
Dina arbetsuppgifter
Din främsta arbetsuppgift är skapa en miljö där du och dina kollegor trivs. Du ser till att kontorets gäster vill komma tillbaks och upplever besöket som varmt och välkomnade. Samtliga driftsrelaterade frågor kring kontoret äger du ansvar för och arbetar med samtliga leverantörer för optimal leverans. Vidare får du en central roll i ordning och reda i den centrala administrationen där du ansvarar för det som avser huvudkontoret och koordinerar kontor och enheter runt om i Sverige och Norge. Du kommunicerar internt och externt via mail, telefon, hemsida och sociala medier som Workplace och Linkdin.
Huvudsakliga ansvars- och arbetsområden;
• Ansvara för löpande drift av kontoret med tillhörande inköp och koordinering av leverantörer
• Ansvara för fastighetsrelaterade frågor och kontakt med hyresvärd samt leverantörer
• Ansvara för den interna servicen såsom kontorsmaterial och posthantering
• Ta emot besökare och besvara inkommande samtal
• Ansvara för central administration som tex avtalshantering och arkivering
• Administrera uppdateringar och dialog i sociala medier & hemsida
• Arbeta med intern och extern kommunikation
• Beställa marknadsmaterial, visitkort och övriga trycksaker
• Ordna med aktiviteter för kick-offer och företagsevenemang
Du erbjuds arbete i en stimulerande miljö där prestation premieras och där du sätter dina egna gränser för den utveckling du vill nå. Du kommer till ett av Sveriges största logistikbolag med nyrenoverat kontor på Alviks Strand med utmärkta kommunikationer och fantastiska kollegor.
Din profil
Vi ser att du har arbetat ett par år med liknande arbete eller motsvarighet i uppgifter och/eller ansvar. Du har goda kunskaper i Office-paketet och är duktig kommunikatör i Svenska och Engelska. Som person har du ett starkt driv, kan sätta en egen agenda och är en stark kommunikatör. Du är utomordentligt noggrann och älskar service. Framförallt är du serviceinriktad med mycket energi och ambition och vill arbeta hårt för att göra ett bra jobb.
Vid frågor gällande tjänsten vänligen kontakta Daniel Berglind tfn: 0723970488
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-08-08ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-31
Ange följande referens när du ansöker: 706
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktDaniel Berglind
FöretagAditro Logistics Staffing AB
AdressAditro Logistics Staffing AB
Gustavslundsvägen 137
16751 Bromma
KontorsadressGustavslundsvägen 137
Jobbnummer 4279315
Observera att sista ansökningsdag har passerat.